۱۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۱۹
کد خبر: 82682722
T T
۰ نفر
امام جمعه يزد: دشمنان، وحدت ما را هدف قرار داده اند

يزد - ايرنا - نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد با بيان اينكه دشمنان، وحدت ما را هدف قرار داده اند گفت: گروههاي تكفيري در اين راستا بوجود آمدند.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومي بنياد شهيد يزد ، حضرت آيت الله ناصري يزدي در ديدار با خانواده شهدا و ايثارگران اين شهرستان با تجليل از صبر و استقامت آنان افزود: همه ما وظيفه داريم به پاس ايثار آنان، پاسدار آرمانهاي والايشان باشيم.
امام جمعه يزد تصريح كرد: استقلال و امنيت كشور را مديون خون هزاران شهيد به خون غلتيده هستيم و بايد ايثارشان را ارج نهاده و چراغ راه خود و آيندگان قرار دهيم.
ناصري يزدي خاطر نشان كرد: تكريم و تجليل خانواده هاي شاهد و ايثارگر يكي از سياست‌هاي اصلي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است و همه مسئولان بايد به اين مهم همت گمارند.
وي تاكيد كرد: روحيه ايثار و شهادت ضامن تثبيت و اقتدار جمهوري اسلامي است از اين‌ رو براي حفظ اقتدار نظام بايد روحيه ايثار و شهادت در جامعه نهادينه شود.
امام جمعه يزد با اشاره به توطئه هاي دشمنان اسلام اضافه كرد: دشمنان اسلام وحدت اسلامي را هدف قرار داده اند تا از اين طريق ضربات جدي و جبران ناپذير به مسلمانان وارد كنند و ايجاد گروه هاي ملحد و تكفيري مانند طالبان و داعش در همين راستا انجام شده است.
نماينده ولي فقيه در استان يزد ، شهدا را پرچم عزت و سربلندي كشور خواند و اظهار كرد: ما بايد دنباله روي راه شهدا باشيم و اقدامات لازم در راستاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت را با برنامه ريزي منسجم و هدفمند انجام دهيم را ذره اي از دين خود به شهدا را ادا كرده باشيم.
استان يزد سه هزار و 850 شهيد تقديم انقلاب اسلامي كرده است .
7536/ 6197 دريافت كننده:كاظم سبحانزاده**انتشار: فلاح