ارتش جمهوري اسلامي براي توسعه سواحل مكران از هيچ تلاشي فروگذار نيست

زاهدان- ايرنا- فرمانده كل ارتش جمهوري اسلامي ايران گفت: ارتش وظيفه دارد كه تدابير فرماندهي معظم كل قوا در خصوص آباداني و توسعه سواحل مكران را در كنار ساير نهادها به نتيجه برساند كه در اين راستا از هيچ كوششي دريغ نخواهيم كرد.

به گزارش ايرنا امير سرلشكر سيد عبدالرحيم موسوي كه به همراه امير دريادار سياري فرمانده نيروي دريايي به استان سيستان و بلوچستان سفر كرده است روز دوشنبه در جريان بازديد از منطقه سوم دريايي كنارك در جنوب اين استان افزود: توسعه و آباداني سواحل مكران از وظايف ارتش جمهوري اسلامي ايران در راستاي تحقق توصيه ها و تدابير رهبر معظم انقلاب است.
وي بيان كرد: طرح هاي اجرا شده در زمينه توسعه سواحل مكران نشان از آينده اي درخشان براي اين منطقه دارد و امروز با گذشته آن قابل مقايسه نيست.
فرمانده كل ارتش اظهار داشت: تاكيدات فرماندهي معظم كل قوا بر آمادگي دفاعي و راهبردي نيروي دريايي ارتش نيز به ما حكم مي‌كند كه اولين ماموريت ها را در اين نيرو به انجام برسانيم.
به گزارش ايرنا امير سرلشكر موسوي فرمانده كل ارتش جمهوري اسلامي ايران روز دوشنبه با حضور در منطقه سوم دريايي ارتش در كنارك از يگانهاي شناور سطحي و زيرسطحي، يگان‌هاي موشكي، پدافند هوايي، پايگاه سوم هوادريا، پهپاد و ميدان تير و همچنين طرح هاي عمراني در دست اجراي اين منطقه از جمله بيمارستان 64 تختخوابي بازديد كرد.
امير دريادار سياري فرمانده نيروي دريايي ارتش نيز در اين سفر امير سرلشكر موسوي فرمانده كل ارتش را همراهي مي كند.
7316 **6081 خبرنگار: عصمت جهاني ** انتشار دهنده: حيدر سراياني