۱۳ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۳
کد خبر: 82685875
T T
۰ نفر

مادر سنگدل پس از قتل فرزندش در فسا دستگير شد

۱۳ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۳
کد خبر: 82685875
مادر سنگدل پس از قتل فرزندش در فسا دستگير شد

شيراز- ايرنا- معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان فارس گفت: مادري كه پس از قتل فرزند سه ساله اش در شهرستان فسا، منزل را به آتش كشيد، دستگير شد.

به گزارش روز پنجشنبه ايرنا به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ 'كاووس محمدي' دراين باره گفت: ماموران كلانتري 11 شهرستان فسا شامگاه چهارشنبه 12 مهرماه جاري از طريق مركز فوريت هاي پليسي 110 از وقوع يك فقره قتل و آتش سوزي مطلع و بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
وي افزود: با حضور ماموران در محل و انجام تحقيقات مقدماتي، مشاهده كردند دختر بچه سه ساله به هويت 'ي-ف' از ناحيه گردن با وسيله برنده به قتل رسده است.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي فارس ادامه داد: همزمان با تشكيل پرونده قضايي و تلاش ماموران براي دستگيري قاتل، مادر دختر بچه به هويت 'ا-ك' خود را به كلانتري معرفي و اظهار كرد: دخترش را به قتل رسانده و منزل را به آتش كشيده و با خوردن سم نيز قصد خودكشي داشته است.
وي گفت: قاتل در بازجويي فني و تخصصي به قتل دختر خود اعتراف و انگيزه خود را مشكلات مالي و خانوادگي اعلام كرد.
محمدي بيان كرد: با توجه به اينكه قاتل پس از قتل فجيع دخترش با خوردن سم قصد خودكشي داشته است توسط ماموران به بيمارستان منتقل شد تا پس از بهبود تحقيقات از وي ادامه يابد.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان فارس گفت: برخي از خانواده ها به دليل مشكلات روحي و رواني و عدم آگاهي در مراجعه به موقع به مشاوره و تشخيص بيماري روحي و رواني خود، به اقدامات مجرمانه دست مي زنند كه توصيه مي شود شهروندان مشكلات خود را با مراجعه به مراكز مشاوره رفع كنند تا شاهد بروز چنين حوادث دلخراشي نباشيم.
سليمان كرمي فرماندار شهرستان فسا روز پنجشنبه با اظهار تاسف از وقوع اين رويداد دردناك به خبرنگار ايرنا گفت: تمهيدات لازم براي بررسي بيشتر موضوع از سوي پليس انديشيده شده و براي روشن شدن انگيزه اين مادر، موضوع در حال بررسي است .
شهرستان فسا در 150 كيلومتري شرق شيراز واقع است.
6113/ 2027
خبرنگار : نيكنام خشنودي ** انتشاردهنده: سيداحمد نجفي