۱۶ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۳
کد خبر: 82688882
T T
۰ نفر
اعضای كاروان انصار الحسین با خانواده شهید محسن حججی دیدار كردند

اصفهان - ایرنا - اعضای كاروان پیاده انصارالحسین كه از مشهد مقدس به مقصد كربلای معلا در حركت هستند، شنبه شب پس از رسیدن به شهر نجف آباد با خانواده شهید مدافع حرم محسن حججی دیدار كردند.

به گزارش ایرنا، كاروان پیاده انصارالحسین از سوم شهریور امسال حركت خود را به مقصد كربلا آغاز كرد و قرار است مسیر 2 هزار و 600 كیلومتری حرم امام رضا (ع) در مشهد تا حرم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در كربلا را طی كنند.
اعضای این كاروان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در استان اصفهان به عزاداری برای حضرت سید الشهدا (ع) پرداختند.
این كاروان در بدو ورود به شهرهای مختلف اصفهان از جمله ورزنه و دهاقان مورد استقبال گرم مردم و مسئولان این شهرستان ها قرار گرفت و پس از زیارت گلزار شهدا در آئین عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در شهرستان دهاقان شركت كردند.
اعضای كاروان پیاده مشهد – كربلا، شنبه شب با حضور در منزل شهید محسن حججی در نجف آباد اصفهان با پدر و اعضای خانواده این شهید سرافراز دیدار كردند.
در این دیدار كه در فضایی صمیمانه برگزار شد، اعضای كاروان پیاده انصار الحسین با گرامیداشت یاد این شهید سرافراز بر تداوم راه شهدای انقلاب اسلامی تاكید كردند.
پدر شهید محسن حججی نیز در این دیدار بابیان اینكه خون شهدای ما ادامه خون شهدای كربلا است با تحسین حركت شوق انگیز كاروان پیاده مشهد - كربلا و طی كردن مسیر 2 هزار و 600 كیلومتری با پای پیاده را نمونه ای عملی از تمسك به سیره ائمه اطهار (ع) و بزرگان دین نامید و برای این كاروان آرزوی موفقیت كرد.
كاروان پیاده انصار الحسین متشكل از حدود 100 زائر پیاده است كه برای هفدهمین سال متوالی از سوم شهریور امسال حركت معنوی خود را با پای پیاده از مشهد مقدس به كربلا آغاز كرده است.
بر اساس برنامه ریزی های انجام شده این كاروان 2 روز مانده به اربعین به كربلا می رسند و تا پایان ماه صفر به زیارت عتبات عالیات در عراق می روند.
بسط و گسترش فرهنگ حسینی و زنده نگه داشتن قیام امام حسین از مهمترین اهداف این كاروان است.
كاوران پیاده انصار الحسین وابسته به مجتمع اسلامی حضرت بقیه الله الاعظم در مشهد مقدس است.
2093 ** دریافت كننده و انتشار: اصغر دواتگر