۱۸ مهر ۱۳۹۶، ۱۹:۵۹
کد خبر: 82691841
T T
۰ نفر
لازمه جلوگیری از زمین خواری استفاده از تجهیزات نوین است

همدان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان همدان گفت: برای پیشگیری از دست اندازی زمین خواران به انفال می طلبد از تجهیزات نوین و پیشرفته استفاده شود.

سردار بخشعلی كامرانی صالح روز سه شنبه در دیدار با مدیران منابع طبیعی و آبخیزداری همدان تاكید كرد: باید با استفاده از امكانات به روز و بهره مندی از سیستم آی تی، الكترونیك و منیتورینگ از تصرف غیرقانونی منابع طبیعی جلوگیری كرد.
وی افزود: منابع طبیعی و نیروی انتظامی باید در 2 حوزه بازگرداندن اراضی تصرف شده به دولت و جلوگیری از دست اندازی به منابع طبیعی با بهره گیری از شیوه های نوین و كارآمد تلاش مضاعف داشته باشند.
فرمانده انتظامی استان همدان اظهار كرد: برخورد با زمین خواری و ممانعت ازتصرفات افراد فرصت طلب و تخریب كنندگان اراضی ملی از ماموریتهای مهم و حساس نیروی انتظامی و منابع طبیعی است.
سردار كامرانی صالح بیان كرد: به طور حتم غفلت ازحفظ منابع طبیعی آثار جبران ناپذیری از جمله بحران های زیست محیطی را به همراه دارد.
مدیركل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان نیز گفت: نظم، انضباط و امنیت اجتماعی مرهون زحمات و خدمات شبانه روزی پلیس است.
اسفندیار خزائی افزود: منابع طبیعی یك مقوله فرهنگی است و منفعت این منابع و ثروتهای ملی برای عموم جامعه و نسل های آینده است.
وی ابراز امیدواری كرد: منابع طبیعی و نیروی انتظامی با بهره گیری از توان و ظرفیت های موجود و مشاركت یكدیگر گامی موثر در راستای جلوگیری از دست اندازی افراد سودجو به حریم انفال داشته باشند.
13 تا 20 مهر ماه به عنوان هفته ناجا نامیده شده است.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا