۱۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۱
کد خبر: 82692384
T T
۰ نفر
سینا صنعت ایذه و ششمین پیروزی پیاپی

ایذه - ایرنا - تیم كشتی سینا صنعت ایذه ، با كسب ششمین برد متوالی خود ، به عنوان صدرنشین به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر كشتی فرنگی باشگاه‌های كشور صعود كرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا از ایذه ، از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه در نخستین دیدار از هفته ششم و پایانی لیگ برتر كشتی فرنگی باشگاه‌های كشور، 2 تیم سینا صنعت ایذه و آكادمی امید نوروزی شیراز در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی ایذه واحد راسفند به مصاف هم رفتند كه در نهایت این سینا صنعت ایذه بود كه توانست با نتیجه 7 بر 1 حریف خود را با شكست بدرقه كند.
نتیجه انفرادی این مسابقات به شرح زیر است:( اسامی كشتی گیران سینا صنعت ایذه در ابتدا آمده است)
وزن 59 كیلوگرم: شاهین بداغی 7 (برنده) ایمان داودی 7
وزن 66 كیلوگرم: حسین اسدی 11 امین برزگر هشت
وزن 71 كیلوگرم: محمد الیاسی 8 حسن كوهپیما 0
وزن 75 كیلوگرم: به دلیل حاضر شدن فرنگی كار آكادمی امید نوروزی شیراز، پژمان پشتام از سینا صنعت برنده اعلام شد.
وزن 80 كیلوگرم: امید محمودی 5 مجتبی علیاری 3
در وزن های 85 و 98 كیلوگرم به دلیل حاضر نشدن كشتی گیران آكادمی امید نوروزی شیراز، دست سامان عزیزی و یوسف آل محمد از سینا صنعت به عنوان نفرات پیروز بالا رفت.
در وزن 130 كیلوگرم با توجه به قطعی شدن برتری نماینده ایذه، مسعود نعمت چكانی از سینا صنعت مقابل پارسا نظری كشتی نگرفت تا تنها پیروزی آكادمی امید نوروزی شیراز در این وزن رقم بخورد.
با این برد ، شاگردان ملك محمد بویری به عنوان تیم نخست گروه دو به مرحله نیمه نهایی صعود كردند؛ مراحل نیمه نهایی و پایانی لیگ برتر كشتی فرنگی باشگاه‌های كشور اوایل آبان در شهرستان كاشان برگزار خواهد شد.
6037
خبرنگار: میلاد كایدی ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی