۲۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۵:۰۵
کد خبر: 82694470
T T
۰ نفر
امام جمعه يزد: وحدت مردم و هوشياري مسئولان توطئه ها را خنثي مي كند

يزد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: وحدت مردم بر حول محور ولايت فقيه و هوشياري مسئولان موجب خنثي شدن توطئه هاي دشمنان عليه ايران اسلامي است.

آيت الله محمد رضا ناصري يزدي امروز در خطبه هاي نمازجمعه يزد با بيان اينكه دشمني هاي استكبار جهاني عليه انقلاب اسلامي ادامه دارد به ضرورت بصيرت در برابر توطئه هاي آنها اشاره كرد و افزود: امروز شيطان بزرگ، آمريكا است مي خواهد با دسيسه هاي مختلف اهداف خود را در منطقه دنبال كند.
وي ادامه داد: هدف اصلي دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامي ايجاد اختلاف در صفوف مستحكم مردم و جداكردن آنها از هم است، بنابراين بايد مواظب كفر جهاني و اذناب آنها در جهان و منطقه بود .
امام جمعه يزد تصريح كرد: آمريكايي ها با كمك عربستان و حمايت هاي برخي دولت هاي منطقه و پشتيباني صهيونيست ها همچنان به دشنمي هاي گسترده خود عليه ملت ايران ادامه مي دهند ولي بايد با وحدت در برابر آنها ايستادگي كرد.
ناصري يزدي افزود: ملت ايران حامي محرومان عالم است در حالي كه استكبار جهاني با برنامه هاي فرهنگي و تبليغي خود مي خواهد ما را در دنيا تروريسم معرفي كند هرچند توطئه هاي آنها ديگر اثري ندارد.
رئيس شوراي فرهنگ عمومي استان يزد بيان كرد: ايران اسلامي به رغم توطئه هاي دشمنان همچنان قوي و با ثبات است و تحت زعامت مقام معظم رهبري و با همدلي به راه عزت و اقتدار خود در منطقه و جهان ادامه مي دهد.
خطيب جمعه يزد همچنين از مسئولان خواست تا همواره در مجامع جهاني با حضور فعال و مستمر مواضع حقيقي كشور و ملت را كه همان حمايت از محرومان و روحيه صلح طلبي است، را انتقال دهند.
ناصري يزدي با ابراز ناخرسندي از برخي برنامه ها و مداحي ها به اهميت عزاداري هاي محرم و صفر اشاره كرد و از سوگواران و هيات هاي مذهبي خواست در مسير حق و حقيقت و ارزش هاي ديني و انقلابي حركت كنند.
وي به اهميت توجه به عزاداري صحيح و رعايت شان و منزلت ائمه اطهار (ع) و امام حسين (ع) به عنوان يك تكليف اشاره كرد و رعايت آن را توسط هيات هاي مذهبي خواستار شد.
امام جمعه يزد در ادامه به اهميت كار در شوراهاي اسلامي شهر و روستا و توجه به مسائل فرهنگي و عمراني و ارايه خدمت صادقانه به مردم اشاره كرد و يادآور شد: بايد مواظب بود ، برخي كارها موجب سوء استفاده دشمنان عليه كشور و انقلاب اسلامي نشود .
ناصري يزدي اظهار كرد: بايد با همدلي و رعايت موازين ديني و انقلابي و بدون سياست زدگي براي خدمت جدي به مردم در شوراي اسلامي شهر كار كرد و با جلب همكاري همگان بيش از گذشته وظايف را جدي تر انجام داد.
وي تصريح كرد: ملت ايران سال هاي گذشته با هوشياري ، بصيرت و ولايتمداري تمام توطئه هاي استكبار جهاني را خنثي كردند ،بايد همچنان با بيداري و حضور در ميدان هاي مورد نياز به كشور خدمت كرد.
7536*2047* خبرنگار:كاظم سبحان زاده**انتشار -عباسقلي اشكورجيري
۰ نفر