۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۵:۴۰
کد خبر: 82704590
T T
۰ نفر

تدارك شبكه پنج براي توليد 13 سريال

۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۵:۴۰
کد خبر: 82704590
تدارك شبكه پنج براي توليد 13 سريال

تهران - ايرنا - «بچه مهندس»، «هيات مديره»، «زندگي از نو»، «گرانباري» و «سارقين روح» از جمله 13 سريال جديد شبكه پنج سيما هستند كه بزودي در مرحله توليد قرار خواهند گرفت.

به گزارش روز يكشنبه ايرنا از روابط عمومي شبكه پنج سيما، «بچه مهندس» با تهيه‌كنندگي سعيد سعدي و كارگرداني علي غفاري، «هيات مديره» با تهيه‌كنندگي مهران رسام و كارگرداني مازيار ميري، «زندگي از نو» با تهيه‌كنندگي مهدي شفيعي و كارگرداني علي‌محمد قاسمي، «گرانباري» با تهيه‌كنندگي هومن كبيري و كارگرداني احسان عبدي‌پور و «سارقين روح» با تهيه‌كنندگي ابوالفضل صفري و كارگرداني احمد معظمي و فرهاد نجفي به زودي آماده كليد خوردن و تصوير برداري قرار خواهند گرفت.
گروه فيلم و سريال شبكه پنج سيما، همچنين سريال هاي «بازگشت»، «پاييز تنهايي»، «روزهاي خوش»، «چهره به چهره»، «حكم»، «لاك قرمز» و «شبگرد» را نيز در مرحله نگارش دارد و دو مجموعه «كارگاه شماره 48»، «سپيده» از اين دست آثار هستند كه متن‌هايش تمام شده است.
بنابر اين گزارش، اين گروه در حال حاضر دو مجموعه تلويزيوني «از يادها رفته» با تهيه‌كنندگي اكبر تحويليان و كارگرداني بهرام بهراميان و «پاهاي بي‌قرار» با تهيه‌كنندگي ايرج محمدي و كارگرداني منوچهر هادي در مرحله توليد و تصويربرداري دارد.
فراهنگ ** 9012 ** خبرنگار: زهرا اميري * انتشار: اميد غياثوند
۰ نفر