۳ آبان ۱۳۹۶، ۲۲:۱۱
کد خبر: 82708690
T T
۰ نفر

انتقاد فرماندار گناباد از سيستم بانكي

۳ آبان ۱۳۹۶، ۲۲:۱۱
کد خبر: 82708690
انتقاد فرماندار گناباد از سيستم بانكي

گناباد- ايرنا- فرماندار گناباد از آنچه 'سنگ اندازي و تعلل سيستم بانكي در پرداخت تسهيلات اشتغالزايي و سرمايه گذاري در اين شهرستان' دانست انتقاد كرد.

به گزارش ايرنا، محمد علي نبي پور چهارشنبه شب در نشست شوراي اداري گناباد گفت: يكي از بانكها از 9 ماه قبل اعتبارات در نظر گرفته شده صندوق توسعه ملي براي راه اندازي يك واحد بزرگ توليد كاشي در اين شهرستان را جذب كرده اما با عناوين مختلف از پرداخت آن به سرمايه گذار و متقاضيان خودداري مي كند.
وي افزود: اين سري نگرشهاي سيستم بانكي، سرمايه گذار و مسئولان ذيربط در اين شهرستان را كلافه كرده و به رغم پيگيري هاي مسئولان مربوطه، بانكها با آنان همكاري نمي كنند.
وي اظهار كرد: سنگ اندازي، كم كاري و تعلل در مسير رونق اقتصادي و اشتغال گناباد از ناحيه هيچ بانك و دستگاه اجرايي قابل قبول نيست.
فرماندار گناباد همچنين با انتقاد از كم كاري در جذب تسهيلات اشتغال مشاغل خانگي در گناباد گفت: با وجود 2 ماه باقي مانده از فرصت جذب اين تسهيلات، تاكنون اقدامي در اين زمينه انجام نشده و دستگاههاي اجرايي ذيربط بايد بيشتر به وظيفه خود در اين زمينه عمل كنند.
وي با بيان اينكه از ابتداي امسال تاكنون 110 ميليارد ريال تسهيلات اشتغال زايي كم بهره در گناباد پرداخت شده است افزود: بايد با برنامه ريزي موثر از انحراف در توزيع اعتبارات جلوگيري نموده و اعتبارات را به صورت كامل جذب كرد.
وي اظهار كرد: نبايد با پر رنگ كردن نواقص در زمينه هاي اقتصادي، فرهنگي و اجتماعي همسو با دشمن گام برداشت و جريانهاي سياسي بايد با حفظ وحدت و انسجام مردم از هرگونه مسائل تفرقه آميز بپرهيزند.
نبي پور گفت: ارائه خدمات صادقانه به مردم و ارباب رجوع بستر مهم افزايش اعتماد مردم به مسئولان و نظام جمهوري اسلامي است.
امام جمعه گناباد نيز گفت: كشورهاي استكباري كه خود حامي اصلي تروريست ها و ناقض حقوق بشر در منطقه و جهان هستند، كشور ما را به پشتيباني از گروههاي تروريستي متهم مي كنند.
حجت الاسلام حسن صادقي نسب افزود: برخي هنوز ديد مثبت نسبت به آمريكا دارند و رفع مشكلات جامعه را در گرو راضي نگهداشتن آمريكا مي دانند.
وي با بيان اينكه نسل جوان و نوجوان كشور آشنايي كافي با جنايت هاي آمريكا در قبل و بعد از انقلاب ندارند، اظهار كرد: بايد اين قشر را با سياستهاي خصمانه استكبار بيش از پيش آشنا كرد.
شهرستان گناباد در 287 كيلومتري جنوب مشهد واقع است.
2095/ 6053 خبرنگار: عليرضا حسن زاده ** انتشار دهنده: محمد حسين علي مقدم