۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۴:۲۷
کد خبر: 82711056
T T
۰ نفر
نفرات برتر رقابت هاي سواركاري استقامت استان كردستان معرفي شدند

سنندج - ايرنا - چهارمين دوره مسابقات استاني سواركاري استقامت، جام هفته تربيت بدني روز جمعه پنجم آبان به ميزباني سنندج برگزار و با معرفي نفرات برتر به كار خود خاتمه داد.

رئيس هيات سواركاري كردستان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: 25 سواركار از شهرهاي تابعه استان كردستان در اين رقابت ها حضور داشتند.
فيض الله پيري افزود: در مسافت 80 كيلومتر سرعت آزاد، آرش ميهمي با اسب هاپيلوس مقام اول را كسب كرد و پريسا رحيمي با اسب هليوس، به مقام دوم دست يافت.
وي ادامه داد: در رده 80 كيلومتر سرعت محدود نيز بهراد حسين پناهي با اسب آترو، محمد آقايي با اسب آشوان، فاطمه ملكي با اسب غزال و نينا گلزار با اسب ميراكل، موفق به دريافت گواهي طي مسير شدند.
به گفته وي، در رده 60 كيلومتر، كاويان حاجي رستمي با اسب جاسمين، ادريس محمدي با اسب بوران، ساجد حيدري با اسب چاووش، شعيب حبيبي با اسب آگر و حميد اميني با اسب كردان، گواهي طي مسير را دريافت كردند.
رئيس هيات سواركاري كردستان يادآور شد: در مسافت 40 كيلومتر نيز مجيد آذرهوش با اسب روهام، سياوش ميهمي با اسب عقرب و آرتا زندي با اسب قيام، توانستند گواهي طي مسير را كسب كنند.
پيري با بيان اينكه اين مسابقه زيرنظر هيات سواركاري استان و شهرستان سنندج و با نظارت ناظر فني فدراسيون برگزار شد، اضافه كرد: سواركاراني كه موفق شدند مسيرهاي مشخص شده را طي كنند در مسابقات كشوري استقامت در اصفهان شركت داده مي شوند.
بيش از يك هزار و 500 اسب شناسنامه دار در استان كردستان وجود دارد.
خبرنگار: وريا كرمي ** انتشار: مجيد سليماني
7355/9102