۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۸:۲۶
کد خبر: 82711358
T T
۰ نفر
معاون سياسي استاندار آذربايجان شرقي: مسير توسعه بدون رسانه متوقف مي شود

تبريز - ايرنا - معاون سياسي و امنيتي استاندار آذربايجان شرقي گفت: مسير توسعه بدون رسانه ممكن نبوده و متوقف مي شود.

رحيم شهرتي فر روز شنبه در حاشيه بازديد از پانزدهمين نمايشگاه بين المللي كتاب تبريز و نهمين نمايشگاه مطبوعات آذربايجان شرقي در گفت و گوي اختصاصي با ايرنا افزود: زمان كنوني عصر اطلاعات بوده و در اين زمان بدون ارتباط و بدون استفاده از قدرت اطلاع رساني جامعه عقب مي ماند.
وي اظهار كرد: بدون اطلاع رساني و كسب اطلاع نمي توانيم در مسير توسعه گام برداريم بنابراين بايد از اين فضا نهايت استفاده را ببريم.
معاون سياسي و امنيتي استاندار آذربايجان شرقي از رسانه ها خواست اطلاعات مفيد را براي پيشرفت، توسعه، ارتقاي فرهنگي و رشد و تعالي جامعه در اختيار مخاطبان قرار دهند زيرا جامعه اي كه آگاه است مي تواند از نعمت هاي خداوندي به ويژه آزادي خوب استفاده كند.
شهرتي فر ادامه داد: رسانه ها بايد جامعه را نسبت به مسائل مهم سياسي، اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي جامعه آگاه كنند و در اين مسير بايد مسائل واقعي و حقايق را منعكس دهند.
وي با بيان اينكه خبرگزاري ايرنا رسانه دولتي و جامعي است، گفت: اين رسانه بازتاب دهنده عملكرد نهادهاي دولتي بوده و وظيفه و رسالت خطيري در آگاه سازي جامعه دارد كه بايد با ايجاد ارتباط با صاحب نظران و مراكز علمي و پژوهشي حلقه اتصال بين نخبگان جامعه با مسئولان باشد.
وي عملكرد ايرناي مركز آذربايجان شرقي را خوب ارزيابي كرد و افزود: خبرگزاري ايرنا براي آگاهي بخشي به مردم و تاثير گذاري بيشتر بايد فعاليت هاي خود را توسعه دهد.
پانزدهمين نمايشگاه بين المللي كتاب تبريز و نهمين نمايشگاه مطبوعات آذربايجان شرقي از سه شنبه هفته گذشته در نمايشگاه هاي بين المللي تبريز آغاز شده و تا فردا داير است.
خبرنگار: پرويز بابائي ** انتشار دهنده:رستگار
8023/6183