۷ آبان ۱۳۹۶، ۸:۰۸
کد خبر: 82711601
T T
۰ نفر
تمرینات آماده سازی تیم ملی والیبال ساحلی نظامیان ایران در آق قلا

گرگان – ایرنا – رییس اداره ورزش و جوانان آق قلا ازمیزبانی این شهرستان از اردو و تمرینات آماده سازی تیم های ملی والیبال ساحلی نظامیان ایران خبر داد و گفت: این تیم ها برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در كشور برزیل آماده می شوند.

امانگلدی گركز روز یكشنیه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: تیم‌های بسیج الف متشكل از بهمن سالمی و رحمان رئوفی از گنبد كاووس و تیم بسیج ب متشكل از آق محمد سلاق وعبدالحامد میرزاعلی از آق قلا اردوی آماده سازی خود را تا 11 آبانماه در مجموعه ورزشی ساحلی این شهرستان پیگیری می كنند.
به گفته وی؛ این تیم ها جهت شركت در دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی نظامیان جهان (سیزم) كه از 15 تا 22 آبان به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار می‌شود، آماده خواهند شد.
وی افزود كه تمرین هوازی و بدنسازی به همراه تمرینات تاكتیكی با توپ از برنامه های آماده سازی این اردو است.
گركز اضافه كرد: شهریور سال گذشته مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی كشور نیروهای مسلح و انتخابی جهانی با حضور نمایندگانی از بسیج، سپاه، نیروی انتظامی و ارتش جمهوری اسلامی به میزبانی آق قلا برگزار شد كه تیم‌های بسیج الف (بهمن سالمی و رحمان رئوفی) و بسیج ب (آق محمد سلاق وعبدالحامد میرزاعلی) با كسب مقام های اول و دوم، برای حضور در رقابت های سیزم كسب سهمیه كردند.
در مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی نظامیان جهان 20 تیم شركت می‌كنند كه نمایندگان كشورهای برزیل، ایران، چین، قطر، اندونزی، آلمان، ایتالیا و كانادا از تیم های مهم شركت كننده در این رقابت‌ها هستند.
این مسابقات حكم انتخابی المپیك سیزم سال 2019 را نیز دارد كه تیم‌های برتر سهمیه كسب می‌كنند.
گلستان از قطب های والیبال ساحلی در كشور محسوب می شود و ملی پوشان متعددی را در رده های مختلف سنی در این رشته ورزشی دارد.
7333/1648
خبرنگار: علی قاسمعلی ** انتشار: پری سالارنیا