۸ آبان ۱۳۹۶، ۹:۴۵
کد خبر: 82712932
T T
۰ نفر
البرز رتبه دوم فروش محصولات دانش بنيان در كشور

كرج - ايرنا - رييس پارك علم و فناوري استان البرز گفت كه اين استان رتبه دوم فروش محصولات دانش بنيان كشور را به خود اختصاص داده است.

به گزارش ايرنا، عطاء الله رباني روز دوشنبه در ديدار با شهردار كرج، افزود: رتبه 6 البرز به لحاظ تعداد شركت هاي دانش بنيان بيانگر ظرفيت هاي قابل توجه دراين زمينه است.
وي ادامه داد: پارك علم و فناوري البرز آماده همكاري با شهرداري كرج در حوزه مديريت شهري با استفاده از توان شركت هاي فناور و دانش بنيان براي گسترش و توسعه اقتصاد و اشتغال دانش‌بنيان است.
رباني حضور مجموعه مديريت شهري را در چهارمين نمايشگاه دستاوردهاي پژوهش، فناوري و فن بازار استان البرز، موثر دانست و بر ضرورت همكاري فيما بين تاكيد كرد.
اصغر نصيري شهردار كرج نيز فعاليت هاي پارك و شركتهاي فناور و دانش بنيان را پايه و اساس توسعه پايدار دانست و برنامه‌ريزي مديريت شهري را بدون نگاه فناورانه و فاقد دانش، بدون نتيجه دانست.
وي، استفاده از فناوري را در تفكر و اجرا در حوزه مديريت شهري ضروري قلمداد كرد و افزود: اين مهم باعث ايجاد انگيزه و اميد براي جوانان خواهد شد.
در پايان جلسه، طرفين در خصوص برنامه‌ريزي همكاري‌هاي مشترك و اجرايي كردن آن، در مورد تشكيل كميته مشترك همكاري به توافق رسيدند.
همچنين دراين ديدار بر ضرورت گسترش همكاري و هم افزايي بين دستگاهي در جهت تقويت اقتصاد و اشتغال دانش بنيان تاكيد شد.
8029/1535خبرنگار:حكيمه كشاورز** انتشاردهنده:داريوش غفاري