۱۲ آبان ۱۳۹۶، ۱۸:۳۴
کد خبر: 82718346
T T
۰ نفر

ترافیك نیمه سنگین در 9 محور مواصلاتی كشور

۱۲ آبان ۱۳۹۶، ۱۸:۳۴
کد خبر: 82718346
ترافیك نیمه سنگین در 9 محور مواصلاتی كشور

تهران-ایرنا- پلیس راهور نیروی انتظامی از ترافیك نیمه سنگین در 9 محور مواصلاتی كشور خبر داد و از هموطنان خواست قبل ازهر گونه سفر در جریان وضعیت جوی و ترافیكی محورهای مختلف كشور قرار گیرند.

به گزارش عصرجمعه ایرنا از پایگاه خبری پلیس راهور نیروی انتظامی، هم اكنون در باند جنوبی آزادراه كرج-قزوین محدوده ترمینال شهید كلانتری تا پل فردیس، باند جنوبی آزادراه تهران-كرج محدوده پل فردیس تا پل كلاك، در استان ایلام در محورهای حمیل-سرابله و ایلام-مهران ترافیك نیمه سنگین گزارش شده است.
همچنین ترافیك در استان های كرمانشاه محور اسلام آباد -حمیل، خوزستان در محورهای سوسنگرد-چذابه و خرمشهر-شلمچه، شمال به جنوب جاده قدیم جاجرود درمحدوده پل جاجرود، شمال به جنوب محور فیروزكوه درمحدوده كارسالار، شمال به جنوب محور هراز محدوده شنگلده، شمال به جنوب محور كرج-چالوس در محدوده مرزن آباد تا دزبن نیمه سنگین گزارش شده است.
براساس این گزارش در استان زنجان اكثر محورها بارش پراكنده باران گزارش شده و سایر محورهای مواصلاتی كشور جوی آرام و ترافیكی روان دارند.
مركز اطلاعات و كنترل ترافیك پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (10 خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های كشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.
در سایت www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیكی قابل دسترسی است.
اجتمام* 9105**1336
تنظیم: معصومه نیكنام**انتشار: مهرنوش خانزائی
۰ نفر