۱۵ آبان ۱۳۹۶، ۹:۴۸
کد خبر: 82721117
T T
۰ نفر

اسكان1500 زائر كربلا در موكب خدام الحسين گناوه

۱۵ آبان ۱۳۹۶، ۹:۴۸
کد خبر: 82721117
اسكان1500 زائر كربلا در موكب خدام الحسين گناوه

گناوه- ايرنا- مسئول ستاد بازسازي عتبات عاليات گناوه گفت: موكب مركزي خدام‌الحسين(ع) اين شهرستان مستقر در كربلا هر شبانه‌روز به 1500 زائر اربعين حسيني خدمات رساني و اسكان مي دهد.

ضرغام مرداني روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: موكب مركزي گناوه كه متعلق به همه شهرستان گناوه است در باب 'طويرج' نزديك پل امام حسين (ع) روبروي موسسه خيريه كفيل قرار دارد كه داراي 6 چادر بزرگ و 150 خادم در 2 شيفت تا پايان اربعين در نوبت هاي صبح، ظهر و شب از زائران پذيرايي مي كنند.
وي گفت: اين موكب با مديريت و كمك‌هاي امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه، هيات‌هاي مذهبي و مردم گناوه و زير نظر ستاد بازسازي عتبات عاليات شهرستان برپا شده است.
مسئول ستاد بازسازي عتبات عاليات گناوه بيان كرد: از شهر گناوه چندين موكب در حال خدمت‌رساني به زائران اربعين حسيني هستند كه يك موكب به صورت مشترك با نيروهاي عراقي در كوفه، 2 موكب ميان نجف تا كربلا بين عمود 178 و عمود 385 مشترك با نيروهاي عراقي و در شهر عراق نيز 2 موكب ديگر در خيابان شيخ وائلي اول و آخر آن مستقر شده است.
وي يادآورشد: به منظور هماهنگي اجراي برنامه‌هاي فرهنگي مشترك توسط نيروهاي موكب خدام‌الحسين(ع) گناوه و نيروهاي بسيج مردمي كربلا، جلسات هماهنگي با مسئولان الحشدالشعبي در كربلا از طرف مسئولان موكب مركزي خدام‌الحسين(ع) برگزار شده است.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزي** انتشار دهنده: خداظر خواجه