۲۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۵:۱۳
کد خبر: 82727625
T T
۰ نفر
سومين شكست بانوان استقلال خوزستان در ليگ برتر فوتبال

اهواز - ايرنا - تيم فوتبال بانوان استقلال خوزستان در هفته چهارم از سري رقابت هاي ليگ برتر سومين شكست خود را در اين فصل متحمل شد.

به گزارش ايرنا تيم فوتبال بانوان استقلل خوزستان روز يكشنبه در هفته چهارم از سري رقابت هاي ليگ برتر برابر ميزبان خود تيم ذوب آهن اصفهان با نتيجه 4 بر صفر تن به شكست داد.
تيم استقلال خوزستان از چهار بازي خود در ليگ برتر به يك پيروزي و سه شكست دست يافته و هم اكنون در رده نهم جدول رده بندي قرار دارد.
سرمربي استقلال خوزستان گفت: امسال فصل بسيار سختي در پيش داريم اما با اتحاد و همدلي تلاش مي كنيم نتايج خوبي كسب كنيم و از ديدارهاي خانگي به خوبي استفاده كنيم.
وي با بيان اينكه تيم ما نسبت به ساير تيم ها از لحاظ مالي بي بضاعت است و اين موضوع كار ما سخت تر مي كند افزود: با اين وجود سعي مي كنيم آبروي فوتبال خوزستان را حفظ كنيم و نتايجي در خور شان فوتبال استان كسب كنيم.
سليماني با اشاره به اينكه اگر نتوانيم در بازي هاي آينده نتايج لازم را كسب كنيم براي ما گران تمام مي شود گفت: تيم ما نسبت به تيم هاي ديگر از تجربه كمتري برخوردار است و بعضي از بازيكنان ما نخستين سال حضور خود را در ليگ برتر تجربه مي كنند لذا نياز به زمان بيشتري براي خودنمايي دارند.
وي ادامه داد: امسال سعي كرديم از بازيكنان بومي استفاده كنيم و از عملكرد آنها راضي هستيم هر چند هنوز جاي كار داريم و به روزهاي آينده خوش بين هستيم. اميدواريم حمايت مسئولان همچنان از ما ادامه داشته باشد.
9879/ 6037
خبرنگار: محمد شاكري ** انتشار دهنده: عبدالحميد راجي