اكبر حسن بگلو روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: جهت ارائه خدمات بهتر به مشتركان سالانه بيش از سه ميليون پيامك جهت اطلاع مشتريان از روند درخواستها و قبوض آنها ارسال ميگردد.
وي ادامه داد: جهت دريافت خدمات غيرحضوري شركت برق سامانه تلفني 1521 نيز وجود دارد كه از طريق اين سامانه ميتوان نسبت به پرداخت قبوض بهاي برق مصرفي خود اقدام كرد.
وي با اشاره به اينكه هفت خدمت شركت توزيع برق آذربايجان غربي اينترنتي مي شود، افزود: تا پايان سال جاري، هفت خدمت ارائه شده به مشتركان برق آذربايجان غربي به طور 100 درصد اينترنتي ارائه مي شود.
مديرعامل شركت توزيع نيروي برق آذربايجان غربي اضافه كرد: مشتركان برق در اين استان ميتوانند كاركرد كنتور خود را به صورت اينترنتي ثبت كنند و در صورت تمايل نيز تسويه حساب را از طريق اينترنتي انجام دهند.
حسن بگلو افزود: درخواست تغيير تعرفه بهاي برق مصرفي، تمديد پروانه بهرهبرداري، تغيير نام و تغيير گزينه از جمله خدماتي كه به صورت اينترنتي صورت مي گيرد.
وي ادامه داد: همچنين در تلاش هستيم تا درخواست ايجاد انشعاب عادي برق را نيز به عنوان هفتمين خدمت اينترنتي از طريق سايت اطلاع رساني شركت توزيع نيروي برق آذربايجان غربي ميسر كنيم.
وي اظهار كرد: در حال حاضر مشتركان ميتوانند با مراجعه به سايت اطلاع رساني شركت توزيع برق خدماتي نظير اعلام كاركرد كنتور، مشاهده سوابق مصرف، دريافت قبض و ثبت شماره همراه را دريافت كنند.
به گزارش ايرنا 99 درصد جمعيت استان از نعمت برق برخوردارند، يك ميليون و 179 هزار و 69 مشترك برق در استان وجود دارد كه از اين تعداد 316 هزار و 485 مشترك روستايي و 862 هزار و 584 مشترك شهري هستند.
6009/3072
** خبرنگار: يوسف رحيمي ** انتشار دهنده: عليرضا فولادي
استفاده 75 درصد از مشتركان برق آذربايجان غربي از خدمات غير حضوري پرداخت قبوض
۲۵ آبان ۱۳۹۶، ۲۰:۱۱
کد خبر:
82733448
اروميه- ايرنا- مديرعامل شركت توزيع نيروي برق آذربايجان غربي گفت: 75 درصد از مشتركان برق آذربايجان غربي از خدمات غيرحضوري پرداخت قبوض استفاده ميكنند كه با توجه به مهيا بودن زيرساختهاي لازم انتظار ميرود ميزان استفاده از خدمات غير حضوري در اين استان افزايش پيدا كند.