۲۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۴:۰۳
کد خبر: 82736442
T T
۰ نفر
تمديد فراخوان جذب اعضاي حقيقي كميسيون هاي تخصصي شوراي عالي عتف

تهران- ايرنا- شوراي عالي علوم، تحقيقات و فناوري فراخوان جذب اعضاي حقيقي كميسيون هاي تخصصي اين شورا را تا 29 آذر جاري تمديد كرد.

به گزارش روز دوشنبه گروه علمي ايرنا از دبيرخانه شوراي عالي عتف، اين شورا براي ارتقاي كيفي و ترميم و انتخاب اعضاي جديد كميسيون‌هاي تخصصي فراخواني براي جذب افرادي واجد شرايط منتشر كرده است كه واجدان شرايط پيش از اين تا 27 آبان براي اعلام آمادگي در اين فراخوان وقت داشتند.
آشنايي با ساختار دولت، مجلس و دستگاه‌هاي اجرايي و فرآيندهاي كاري آنها، داشتن سابقه فعاليت اجرايي حرفه‌اي در حوزه پژوهش و فناوري، آشنايي با ساختار، سياست‌گذاري حوزه پژوهش و فناوري در كشور و داراي رتبه دانشيار و بالاتر از نظر علمي از جمله شرايط جذب اعضاي هيات علمي در كمسيون هاي عتف به شمار مي آيد.
اين شورا متشكل از 11 كميسيون تخصصي است كه هر يك اعضاي حقوقي و حقيقي دارند و براي دوره‌اي چهارساله طي فرآيندهايي مشخص انتخاب شده و در حوزه‌هاي تخصصي مربوطه، مشاوره‌هاي تخصصي به شورا ارائه مي دهند. كميسيون هاي اين شورا عبارتند از؛ انرژي، حمل و نقل و عمران، كشاورزي، آب و منابع طبيعي، صنايع، معادن وفناوري، دفاع، امنيت ملي و سياست، فرهنگ و تمدن، مديريت، اقتصاد و بازرگاني، سلامت، امنيت غذايي و رفاه، علوم انساني، معارف اسلامي‌، علوم پايه و حقوقي و قضايي.
واجدان شرايط و علاقه‌مندان به عضويت در كميسيون‌هاي تخصصي مي توانند با مراجعه به پايگاه اينترنتي دبيرخانه شوراي عالي عتف (به آدرس www.atf.gov.ir) فرم مربوطه را تكميل و درخواست عضويت خود را ثبت نام كنند.
شوراي عالي علوم، تحقيقات و فناوري در سال 1383 با هدف ايجاد هماهنگي و يكپارچگي در سياست‌گذاري كلان اجرايي در حوزه علوم، تحقيقات و فناوري در كشور تشكيل شده و به موجب قانون، مصوبه‌هاي آن پس از ابلاغ رياست محترم جمهور، براي كليه دستگاه‌هاي اجرايي كشور لازم‌ الاجراست.
علمي**9157**1440
تنظيم: منصوره شوشتري** انتشار: گلشن
براي اطلاع از اخبار متنوع علمي و فناوري، با كانال علمي ايرنا در تلگرام همراه شويد:
irnaelm@
https://telegram.me
۰ نفر