پانزدهمين كنفرانس بين المللي انجمن آموزش زبان و ادبيات انگليسي ايران دررودهن آغاز شد

تهران -ايرنا - پانزدهمين كنفرانس بين المللي انجمن آموزش زبان و ادبيات انگليسي ايران با حضور 450 نفر از دانشجويان و اساتيد سراسر كشور و كشورهاي خارجي روز چهارشنبه به ميزباني دانشگاه آزاد اسلامي واحد رودهن آغاز بكار كرد.

دبير پانزدهمين كنفرانس بين المللي انجمن آموزش زبان و ادبيات انگليسي ايران در حاشيه برگزاري اين مراسم گفت: هر ساله اين كنفرانس با هدف مبادله اطلاعات بين اساتيد و دانشجويان و همچنين متخصصان حوزه روانشناسي به ويژه زبان انگليسي در راستاي رشد و ارتقا حوزه بان شناسي در دانشگاه هاي دولتي برگزار مي شود.
مالك مير هاشمي افزود: امسال براي دومين سال متوالي، اين كنفرانس علمي در دانشگاه آزاد برگزار مي شود كه در سال گذشته واحد كرمان ميزبان مراسم بود و امسال اين آيين علمي در واحد رودهن به مدت 2 روز برگزار مي شود.
وي ادامه داد: يكي از قديمي ترين و معتبرترين رويدادهاي علمي در زمينه زبان شناسي به ويژه زبان شناسي كاربردي در هزاره سوم در اين كنفرانس بررسي مي شود كه متخصصان سراسر دنيا و همچنين دانشگاه هاي سراسر كشور گرد هم آمده و با ارايه مقاله هايي كه از لحاظ كمي بيش از 620 مورد بوده و همچنين بهره مندي از 175 كارشناس در قالب سخنراني و 42 پوستر به اهميت اين كنفرانس مي افزايند.
ميرهاشمي با اشاره به اينكه در كنار صاحب نظران مختلف از داخل كشور امسال سخنران ويژه از دانشگاه هاي مختلف كمبريج انگلستان، أوكاياماي ژاپن، مك كوئري استراليا و ديگر كشورهايي همچون آلمان، يونان، مالزي و تركيه حضور خواهند داشت، گفت: علاوه بر اين، كارگاه هاي مختلف آموزشي به مدت 2 روز برگزار مي شود واين كنفرانس روز پنج شنبه نيز به اتمام مي رسد.
دبير پانزدهمين كنفرانس بين المللي انجمن آموزش زبان و ادبيات انگليسي ايران خاطرنشان كرد: 450 نفر از دانشجويان و اساتيد سراسر كشور و كشورهاي خارجي در اين آيين علمي حاضردارند و به ارائه مقاله در زمينه هاي حوزه زبان شناسي، ادبيات و مترجمي زبان مي پردازند.
وي با اشاره به اينكه اين كنفرانس مختص به دانشجويان و اساتيد رشته زبان و ادبيات انگليسي است، افزود: حضور مهمانان خارجي و برپايي كارگاه ها ميتواند تبادل علمي بسيار خوبي براي اساتيد و دانشجويان كشور به ويژه دانشگاه آزاد اسلامي باشد كه خوشبختانه با استقبال خوبي نيز مواجه شد.
يكي از قديمي ترين رشته هاي دانشگاه آزاد اسلامي واحد رودهن، زبان انگليسي است كه در حاضر در 2 مقطع كارشناسي و كارشناسي ارشد حدود 450 دانشجو دارد.
شهرستان دماوند با جمعيتي افزون بر 100هزار نفر در 45 كيلومتري شهر تهران قرار گرفته است. اين شهرستان از شمال با استان مازندران، از شرق با شهرستان فيروزكوه، ازجنوب با استان سمنان و از غرب با شهرستان شميرانات و تهران همسايه است كه اين شهر از2بخش مركزي و رودهن تشكيل مي شود.
*براي اطلاع از اخبار متنوع انتشار يافته در شبانه روز با كانال ايرنا استان تهران در تلگرام به نشاني IRNATEHRAN@ همراه شويد.
خبرنگار: الهام حيدري انتشاردهنده:موسي فعاليان
تهرام/7246/ 1539
۰ نفر