۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۹:۵۶
کد خبر: 82739701
T T
۰ نفر
با وجود بسيج هيچ تهديدي متوجه نظام اسلامي نخواهد بود

بندرعباس - ايرنا - استاندار هرمزگان با بيان اين كه بسيج يك منظومه فكري است، گفت: تا زماني كه بسيج است هيچ تهديدي متوجه نظام اسلامي نخواهد بود و اين موضوع يك ركن اساسي است.

به گزارش ايرنا، فريدون همتي عصر چهارشنبه با صدور پيامي ضمن گراميداشت هفته بسيج تاكيد كرد: بسيج پايه گذار فرهنگ و تفكري ناب و سازنده در عرصه هاي مختلف بوده است.
وي ادامه داد: بي‌ ترديد انديشه والا و مكتب پوياي بسيج، يك ارزش و مايه افتخار براي جامعه اسلامي محسوب شده و در پاسداشت و ترويج آن نبايد از هيچ تلاش و كوششي فروگذار بود.
همتي خاطرنشان كرد: بسيج در همه عرصه‌ هاي سياسي، نظامي، اقتصادي، علمي و فرهنگي و نيل به اهداف بلند قله ‌هاي رفيع عزت و افتخار را هموار مي ‌سازد.
استاندار هرمزگان اظهار كرد: بسيج تحت فرماندهي مقام معظم رهبري و به بركت انقلاب اسلامي، خون شهدا و آرمان هاي امام راحل به نيرويي پرصلابت در راستاي حفظ انقلاب و نظام جمهوري اسلامي ايران تبديل شده و افتخار همه ايرانيان است.
همتي در اين پيام آورده است: بسيج به عنوان مظهر مردم سالاري ديني در جامعه اسلامي ايران امروز در حوزه هايي چون سازندگي و محروميت زدايي، اعتلاي فرهنگ ديني و ملي و انديشه ورزي و توليد علم و مقاومت در برابر استكبار و پيشبرد سياست هاي اقتصاد مقاومتي كارنامه اي درخشان از خود به جا گذاشته است.
در بخش پاياني اين پيام نيز آورده شده است: اينجانب ضمن گرامي داشت هفته بسيج، اين مناسبت را به محضر فرماندهي معظم كل قوا حضرت آيت الله خامنه اي ، بسيجيان گرانقدر و ملت بزرگ ايران بويژه مردم ولايتمدار و شهيد پرور هرمزگان تبريك و تهنيت عرض مي كنم.
29 آبان تا پنجم آذر ماه همزمان با سالروز تشكيل بسيج مستضعفان به دستور امام خميني (ره) در سال 1358 به عنوان هفته بسيج نام گذاري شده است.
7198/ 7408
خبرنگار: فاطمه حسيني** انتشار: محمد جهانگيريان

* آگاهي از آخرين اخبار استان در كانال تلگرام ايرنا هرمزگان
* لينك جستجو كانال: irnabandarabas@
*ايميل: irna.hormozgan@yahoo.com.