استاندار مازندران: بسیج در اوج توانمندی از آرمان‌های انقلاب حفاظت می‌کند

ساری - ایرنا - استاندار مازندران با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج سازندگی گفت: بسیج در اوج توانمندی و با صلابت کامل از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی حفاظت و پاسداری می کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمود حسینی پور روز سه شنبه با صدور پیامی با تبریک فرارسیدن هفته بسیج سازندگی افزود: بسیج، مکتب عاشقان و ایثارپیشگان است، قله ای در اوج که پرچم رنگین اراده، از خودگذشتگی، ایثار و جانفشانی در راه خدا برای همیشه تاریخ بر بلندای آن به اهتزاز درآمده است.

در ادامه پیام استاندار مازندران آمده است: بسیج، یادگار بزرگ و ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و گسترده ترین نهاد و تشکل مردمی و اندیشه راهبردی و استراتژیک در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که از آغاز تشکیل و فعالیت خود، با اقتدار و در اوج توانمندی و عزت در سنگرهای خطیر صیانت از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی مجاهدانه و مشتاقانه ایستاده است.

استاندار مازندران: بسیج در اوج توانمندی از آرمان‌های انقلاب حفاظت می‌کند

حسینی پور در این پیام نوشت: امروز می توان ادعا کرد که بسیاری از عظیم ترین دستاوردها و نتایج خیره کننده در جبهه‌های مختلف انقلاب اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس را این لشکر مخلص خدا رقم زده است و در بسیاری از عرصه های مهم تاریخ انقلاب نقشی تعیین کننده و نافذ داشته است.

این پیام می افزاید: جامعه ما امروز بیش از هر زمان دیگری به اندیشه و آرمان بسیج در تحقق مدیریت جهادی نیازمند است تا با ابتناء بر این فرهنگ و آموزه و مکتب سترگ و والا، دشمنان انقلاب را در جبهه های جنگ فرهنگی و نرم و جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی منکوب کنند و در هم کوبند.

استاندار مازندران در ادامه این پیام اظهار داشت: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی به ویژه سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، این هفته را به محضر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان ولایتمدار دیار علویان تبریک می گویم و از آستان خداوند قادر متعال، توفیق و عزت روزافزون ملت ایران اسلامی و بسیجیان عزیز را در راستای تحقق آرمان های رفیع امام راحل (ره) در پرتو منویات داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی مسالت دارم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha