۳ آذر ۱۳۹۶، ۱۳:۳۷
کد خبر: 82741104
T T
۰ نفر
فرمانده سپاه تربت حيدريه : طومار فتنه داعش با تفكر بسيج در هم پيچيد

تربت حيدريه - ايرنا - فرمانده سپاه ناحيه بسيج تربت حيدريه گفت: فتنه خطرناك داعش و جنگ هاي نيابتي در غرب آسيا تنها با تفكر بسيج كه بر گرفته از مكتب سيدالشهدا عليه السلام است در هم پيچيد.

سرهنگ علي نيك ياد در سخنان قبل از خطبه هاي نماز جمعه تربت حيدريه اظهار داشت: جبهه استكبار با تسليح و تجهيز گروه هاي تكفيري و تروريستي كه به لحاظ فكري وهابيت سعودي آنان را تغديه مي كرد براي تجزيه منطقه غرب آسيا و شكست محور مقاومت وارد صنحه شد، اما به سد تفكر بسيج مواجه و اين توطئه خنثي شد.
وي تصريح كرد: جنگ هاي نيابتي منطقه براي اختلاف بين كشورهاي اسلامي و تامين امنيت رژيم اشغالگر قدس طراحي شده بود و در اين بين آمريكا و مزدوران منطقه اي ارتجاع عرب از هيچ اقدامي براي تحقق اين هدف فروگذار نكردند.
فرمانده سپاه تربت حيدريه با تبريك پيروزي مقاومت و پايان داعش، تاكيد كرد: سردار سليماني با تفكر بسيجي و با رهنمودهاي مقام عظماي ولايت و به پشتيباني امت اسلامي و بسيجيان وارد صحنه مبارزه با اين غده سرطاني شد‌.
نيك ياد با بيان اينكه سردار سليماني به وعده صادق خود عمل كرد، افزود: سردار سليماني در 30 شهريور امسال و در اربعين شهداي مدافع حرم وعده داد كه در كمتر از سه ما پايان داعش را در عراق و سوريه اعلام خواهيم كرد و لذا اين وعده محقق شد، وعده اي كه خدا در قران فرمود كه در برابر دشمن ثابت قدم بمانيد پيروز هستيد.
فرمانده سپاه تربت حيدريه بخشي از فعاليت هاي بسيج را در يكسال گذشته تشريح كرد و افزود: در راستاي محروميت زدائي و خدمت رساني به جامعه، تابستان امسال 20 گروه جهادي از اقشار مختلف بسيج در روستاهاي محروم جلگه رخ، بايگ، كدكن و بخش مركزي و مناطق زلزله زده فريمان هر كدام بمدت يك هفته تا 10 روز حضور يافتند.
نيك ياد عرصه خدمت اين گروه ها را عمران و آباداني، بهداشت و درمان، فرهنگي و اجتماعي، اقتصاد مقاومتي و سبك زندگي اسلامي عنوان كرد.
فرمانده بسيجيان تربت حيدريه گفت: در طول يكسال گذشته و در راستاي اشتغالزايي، بسيج سازندگي 15 ميليارد ريال تسهيلات اشتغالزايي به افراد داراي طرح پرداخت كرده كه منجر به اشتغال 200 نفر شده است.
نيك ياد به پروژه هاي احداث شده توسط بسيج اشاره كرد و گفت: در طول 5 سال گذشته 15 سالن ورزشي و 10 حوزه مقاومت بسيج در سطح شهرستان با هزينه بري 60 ميليارد ريالي به بهره برداري رسيده است.
فرمانده سپاه تربت حيدريه در عين حال براي تكميل پروژه هاي در دست ساخت بسيج را نيازمند 27 ميليارد ريال عنوان و تصريح كرد : عمده اين پروژه ها تكميل فازهاي دو و سه بهداري ناحيه مقاومت و استخر و سوناي شهداي غواص است.
وي از گشت هاي عملياتي و ايست و بازرسي بسيج، رزمايش گردانهاي بيت المقدس، برگزاري بادواره هاي شهدا و همچنين همايش هاي روشنگري نيز به عنوان بخشي از فعاليت هاي بسيج در يكسال گذشته ياد كرد.
خبرنگار: مهدي تنجو *انتشار: علي اصغرافتاده
9878/1744