۴ آذر ۱۳۹۶، ۰:۲۳
کد خبر: 82741588
T T
۰ نفر
ووشوكاران مازندراني اعزامي به مسابقات قهرماني كشورمشخص شدند

ساري – ايرنا- تركيب تيم اعزامي ووشو رده هاي سني نوجوانان وجوانان مازندران به مسابقات قهرماني كشور در مشهد مقدس مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، در مسابقات وشوو قهرماني رده هاي سني نوجوانان وجوانان مازندران، انتخابي قهرماني كشور كه جمعه شب در آمل به پايان رسيد، تيم تنكابن با كسب 4 نشان طلا، 3 نقره و 3 برنز قهرمان شد، تيم نور با كسب 3نشان طلا و 4 برنز در جاي دوم قرار گرفت و تيم آمل ميزبان مسابقات هم با كسب يك نشان طلا ، 3 نقره و 4 برنز در رده سوم ايستاد.
در نتايج انفرادي اين مسابقات ودررده سني نوجوانان كه در 5 وزن برگزار شد، در وزن 42كيلوگرم' شاهرخ اسلامي نيا ' از نور ، در وزن 45 كيلوگرم ' اشكان حيدري ' از تنكابن، در وزن 48 كيلوگرم 'عليرضا حسني' از تنكابن، در وزن 52كيلوگرم 'محمدرضا الله قلي' از تيم آمل ب و در وزن 56 كيلوگرم ' محمدصالحي' از تيم آمل الف به مقام قهرماني دست يافتند.
همچنين در نتايج رده سني جوانان كه ووشوكاران در 8 وزن به مصاف هم رفتند، در وزن 48كيلوگرم ' پويا پورعلي' از نور، در وزن 52 كيلوگرم ' سينا بقايي مقدم' از قائمشهر، در وزن 56كيلوگرم 'امير حسين ابراهيمي' از سرخرود ، در وزن60 كيلوگرم 'رضا آقايي' از محمودآباد، در وزن 65 كيلوگرم ' اميرعباس ذوق لو' از نور، در وزن70 كيلوگرم ' مهرشاد باروجي' از نوشهر، در وزن 75 كيلوگرم ' اشكان بورجي خاني' از تنكابن و دروزن 80 كيلوگرم 'حسن لطفي' از تنكابن مقام هاي نخست را از آن خود كردند.
در اين رقابت ها 160 ووشوكار از 23 شهرستان مازندران در دو رده سني نوجوانان و جوانان در بخش ' ساندا ' روز جمعه در سالن ورزشي غدير آمل با هم رقابت كردند.
رييس هيات ووشو آمل گفت: ازسوي كميته فني هيات ووشو مازندران، نفرات اول هر وزن درهر رده سني نوجوانان وجوانان در قالب تيم منتخب ووشو استان به مسابقات قهرماني كشور اعزام خواهند شد.
محمدرضا موسوي افزود، كه مسابقات ووشو قهرماني رده هاي سني نوجوانان وجوانان كشور بهمن ماه به ميزباني خراسان رضوي در شهر مشهد مقدس برگزار مي شود.
خبرنگار : مهدي غلامي ** انتشار دهنده : حسن فلاحتي
7327/1654