فرمانده سپاه وليعصر(عج) خوزستان: توطئه هاي استكبار با حضور مقتدرانه جبهه مقاومت در منطقه نقش برآب شد

اهواز - ايرنا - فرمانده سپاه وليعصر(عج) خوزستان گفت: توطئه هاي استكبار جهاني با حضور مقتدرانه جبهه مقاومت اسلامي در منطقه نقش برآب شد و اين عزت و اقتدار به بركت خون پاك شهداي مدافع حرم حاصل شده است.

به گزارش ايرنا سردارحسن شاهوارپور روز يكشنبه در جشن پيروزي جبهه مقاومت و تجمع بسيجيان سپاه وليعصر(عج) خوزستان در مصلاي مهديه اهواز اظهار كرد: بسيجيان در طول حيات انقلاب اسلامي براي حفاظت از دستاوردهاي انقلاب و خون پاك شهيدان مجاهدانه ايثارگري كردند و توانستند درخت نوپاي انقلاب اسلامي را به ثمر برسانند.
وي افزود: امروز با اقتدار و عزت زير پرچم ولايت فقيه و رهبري انقلاب و با همت، تلاش و مجاهدت مدافعان حرم و جبهه مقاومت اسلامي توطئه هاي استكبار جهاني يكي پس از ديگري خنثي مي شود.
فرمانده سپاه وليعصر(عج) خوزستان ادامه داد: سالروز تشكيل سازمان بسيج مستضعفان و پيروزي جبهه مقاومت اسلامي را در مبارزه با تكفيري هاي جنايتكار گرامي داشته و از رشادت هاي شهداي والا مقام مدافع حرم تجليل مي مي كنيم.
وي همچنين از حضور فرماندهان نيروهاي مسلح، خانواده هاي شهدا، بسيجيان و نيز برخي مسئولان استاني براي حضور در اين آيين باشكوه قدرداني كرد.
بيش از پنج هزار نفر از بسيجيان سپاه وليعصر(عج) خوزستان در سالروز تاسيس سازمان بسيج مستضعفان، روز يكشنبه در مصلاي مهديه اهواز جشن پيروزي جبهه مقاومت در سوريه و عراق را برگزار كردند.
در اين آيين ضمن قدرداني از مقام شامخ شهداي مدافع حرم، از جمعي از بسيجيان و خانواده هاي شهداي مدافع حرم در آييني با حضور آيت ا... سيد محمد علي موسوي جزايري نماينده ولي فقيه در خوزستان، استاندار خوزستان، جمعي از فرماندهان سپاه و ارتش و مسئولان استاني تقدير شد.
7152 / 6037
خبرنگار: محمدرضا خبازان ** انتشار دهنده: عبدالحميد راجي