۷ آذر ۱۳۹۶، ۸:۴۱
کد خبر: 82744886
T T
۰ نفر
بيمارستان تامين اجتماعي بجنورد با 45 ميليارد ريال هتلينگ اجرا مي كند

بجنورد- ايرنا- رئيس بيمارستان ثامن الائمه (ع) تامين اجتماعي بجنورد با بيان اينكه طرح ارتقاي هتلينگ اين بيمارستان با 45 ميليارد ريال اعتبار در حال انجام است،گفت: در اين راستا تمامي امكانات و ساختار شامل فضاي فيزيكي، روشنايي، وسايل و حتي ظروف تغذيه و نوع غذا را تغيير خواهيم داد.

بهزاد رمضاني فرخاني روز سه شنبه در گفت و گو با ايرنا اظهار كرد: هم اكنون هتلينگ بخش زنان اين بيمارستان به پايان رسيده و تحويل اين بخش نيز داده شده است و اكنون هتلينگ بخش اطفال آغاز شده است، بخش اطفال در يك بخش ديگر به صورت موقت برقرار است.
وي با بيان اينكه تاكنون هفت ميليارد ريال اعتبار براي اجراي طرح هتلكينگ در اين بيمارستان هزينه شده است گفت: بخش اطفال اين بيمارستان به صورت اساسي تغيير خواهد يافت و بعد از اين بخش نيز بخش هاي جراحي و داخلي هتلينگ خواهند شد و همچنين برنامه راه اندازي سي سي يو ، اورژانش و آي سي يو را نيز داريم.
وي اظهار كرد: با تحويل بودجه به موقع امسال هتلينگ بيمارستان در بخش هاي مختلف اجرايي خواهد شد.
رئيس بيمارستان ثامن الائمه (ع) تامين اجتماعي بجنورد در بخش ديگري از سخنانش از راه اندازي سيستم ارجاع نيز خبر داد و گفت: براي نوبت دهي اين بيمارستان شماره چهار رقمي 3130 را خريداري و راه اندازي كرده ايم كه شامل 20 خط همزمان براي نوبت دهي است.
رمضاني فرخاني افزود: هم اكنون نوبت دهي اينترنتي و از طريق پيامك نيز داريم و براي بيماران بد حال و اورژانسي نيز به صورت حضوري انجام مي شود.
وي بر ترويج فرهنگ نوبت دهي به صورت اينترنتي و پيامكي تاكيد كرد و افزود: سيستم ارجاع نوبت دهي در بيمارستان فعال است و در صورت تاييد پزشك عمومي بدون نوبت دهي بيماران در سرويس تخصص پذيرش خواهند شد.
رئيس بيمارستان ثامن الائمه (ع) تامين اجتماعي بجنورد از مراجعه كننده ها خواست تنها در صورت بد حال و اورژانسي بودن به اورژانس مراجعه كنند و گفت: مابقي بيماران مي توانند در ساعات روز به درمانگاه هاي دولتي و در ساعات شب به درمانگاه هاي خصوصي و يا مطب ها مراجعه كنند.
بيمارستان ثامن الائمه (ع) تامين اجتماعي بجنورد داراي وسعتي در حدود 8.5 هكتار و با زير بناي حدود ١٢ هزار متر مربع در قسمت جنوبي شهرستان بجنورد واقع شده است.
بيمارستان در ٢٥ تير ماه ١٣٧٥با ٩٨ تخت ثابت به عنوان تنها بيمارستان ملكي سازمان تامين اجتماعي در شهرستان بجنورد افتتاح و هم اكنون با ١٠٤ تخت فعاليت مي كند، اين بيمارستان موفق به استقرار سيستم اعتبار بخشي و مديريت كيفيت ISO٩٠٠١:٢٠٠٨ شده است.
جمعيت تحت پوشش سازمان تامين اجتماعي در خراسان شمالي شامل 112 هزار نفر بيمه شده و بيش از 13 هزار نفر مستمري بگير است كه با در نظر گرفتن افراد خانواده بيمه شدگان، جمعيت تحت پوشش اين سازمان براي خدمات درماني به بيش از 330 هزار نفر مي رسد.
خراسان شمالي 864 هزار نفر جمعيت دارد.
اخبار خراسان شمالي را در كانال تلگرامي اخبار ايرنا خراسان شمالي به نشاني 🆔 @IRNABOJNURD پيگيري كنيد.
3007/6042/ خبرنگار: ربابه صانعي ** انتشار دهنده: سيد حسين قدسي