۱۳ آذر ۱۳۹۶، ۹:۰۲
کد خبر: 82751838
T T
۰ نفر

كشف 187 ثوب البسه و 1600 لیتر سوخت قاچاق در ماكو

۱۳ آذر ۱۳۹۶، ۹:۰۲
کد خبر: 82751838
كشف 187 ثوب البسه و 1600 لیتر سوخت قاچاق در ماكو

ارومیه- ایرنا- فرمانده انتظامی ماكو گفت: 187 ثوب البسه و یكهزار و 600 لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان كشف شد و در این رابطه 2 نفر متهم نیز دستگیر شدند.

سرهنگ میر حیدر شفیعی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی كسب خبری مبنی بر اینكه فردی در این شهرستان اقدام به دپوی البسه قاچاق كرده، موضوع در دستور كار پلیس مبارزه با كالای قاچاق و ارز قرار گرفت و ماموران با انجام كارهای اطلاعاتی نامحسوس موفق شدند تا محل مورد نظر را شناسایی كنند.
وی با تاكید بر اینكه ماموران در بازرسی از محل مورد نظر مقدار 187 ثوب البسه قاچاق خارجی را كشف و ضبط كردند، ادامه داد: كارشناسان ارزش ریالی كالاهای كشف شده را 250 میلیون ریال برآورد كردند.
سرهنگ شفیعی افزود: در این رابطه یك نفر متهم دستگیر و پس از تشكیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.
به گفته وی در یك مورد دیگر نیز ماموران مبارزه با كالای قاچاق و ارز این شهرستان با خبر شده بودند كه فردی اقدام به دپوی مواد سوختی قاچاق كرده و شناسایی محل در دستور كار قرار گرفته بود.
سرهنگ شفیعی افزود: ماموران در بازرسی از محل مورد نظر نیز مقدار یكهزار و 600 لیتر سوخت از نوع نفت سفید را كشف و ضبط كردند و در این رابطه نیز یك نفر متهم دستگیر شد.
به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با كالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و كاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.
6009/3072
** خبرنگار: یوسف رحیمی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی