۱۶ آذر ۱۳۹۶، ۹:۵۹
کد خبر: 82755209
T T
۰ نفر

فوت 2 نفر دراثر گاز گرفتگی در نور مازندران

۱۶ آذر ۱۳۹۶، ۹:۵۹
کد خبر: 82755209
فوت 2 نفر دراثر گاز گرفتگی در نور مازندران

ساری - ایرنا - مركز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشكی استان مازندران اعلام كرد : در 24 ساعت گذشته بر اثر وقوع حوادث در استان 14نفر مصدوم شدند و 2 نفر نیز بر اثر گازگرفتگی فوت كردند .

سخنگوی اورژانس مازندران روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت كه در حادثه مسمومیت گاز مونو اكسید كربن در روستای ورازده سفلی واقع در چمستان نور كه حوالی ظهر دیروز رخ داد آقای 35 ساله و خانم 25 ساله جان خود را از دست دادند .
ذكریا اشكپور افزود : همچنین حادثه گازگرفتگی برای اعضای یك خانواده در منطقه كلبستان شهرستان نكا صبح دیروز رخ داد كه 6 زن و یك دختر بچه سه ماهه و یك پسربچه مسموم شدند .
وی ادامه داد : مصدومان این حادثه كه حال وخیمی نداشتند توسط ماموران اورژانس به بیمارستان های بوعلی و امام حسین (ع) نكا منتقل شدند .
سخنگوی اورژانس مازندران به حادثه رانندگی برخورد كامیون با 2 دستگاه خودروی سواری اشاره كرد و اضافه كرد : این حادثه عصر روز گذشته در منطقه دوآب واقع در جاده سوادكوه رخ داد .
وی ادامه داد : پس از اعلام وقوع این حادثه به مركز ارتباطات اورژانس مازندران ، آمبولانس پایگاه های اورژانس دوآب ،پلسفید و پایگاه هلال احمر ارفعده به محل حادثه اعزام شدند .
سخنگوی اورژانس مازندران مصدومان این حادثه را 2 آقا و چهار خانم اعلام كرد و گفت : پس از انجام اقدامات درمانی اولیه ، مصدومان به بیمارستان شهدای زیراب اعزام شدند .
حوادث رانندگی و نیز حوادثی نظیر گازگرفتگی كه غالب آن ناشی از بی توجهی به نكات ایمنی است در تعطیلات آخر هفته و یا دیگر ایام تعطیلات در استان مازندران رخ می دهد كه ضرورت دارد با رعایت نكات ایمنی از سوی مردم و مسافران از بروز این حوادث جلوگیری شود .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیكلایی **انتشاردهنده : محسن حسن نیا
2096/1899
۰ نفر