۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۸:۴۲
کد خبر: 82758914
T T
۰ نفر

سفير ايران پيروزي عراق بر داعش را تبريك گفت

۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۸:۴۲
کد خبر: 82758914
سفير ايران پيروزي عراق بر داعش را تبريك گفت

بغداد - ايرنا - «ايرج مسجدي» سفير جمهوري اسلامي ايران در بغداد در پيام هاي جداگانه به فواد معصوم رئيس جمهوري، حيدرالعبادي نخست وزير، سليم الجبوري رئيس پارلمان و ابراهيم الجعفري وزير امور خارجه عراق پيروزي بزرگ ملت و دولت عراق بر تروريست هاي داعش را تبريك گفت.

به گزارش يكشنبه شب ايرنا، در پيام هاي مسجدي كه امروز نسخه اي از آن در اختيار خبرنگار ما قرار گرفت، آمده است: اعلام پيروزي بزرگ بر عليه تروريست هاي بدانديش و بدكردار كه اين بار به نام داعش در منطقه سايه نحس خود را مدتي گستراندند و اين حضور ناميمون نتيجه اي جز سياهي و ننگ بر جهان، منطقه و عراق نداشت را خدمت جنابعالي، ملت شريف عراق و نيروهاي مسلح و الحشد الشعبي تبريك و تهنيت عرض مي نمايم.
در اين پيام ها آمده است: اين پيروزي نتيجه مجاهدت آحاد ملت مسلمان عراق و تلاش هاي خستگي ناپذير تمامي نيروهاي مسلح و مقاومت با پشتيباني مرجعيت محترم بوده و لازم است در اين فرصت از تمامي اين تلاش ها قدرداني كنم.
مسجدي در اين پيام تاكيد كرده است: جمهوري اسلامي ايران همانگونه كه از ابتدا در كنار مردم و دولت جمهوري عراق در تمامي لحظات سخت قرار داشته است، در ادامه تلاش هاي دولت و ملت بزرگوار عراق براي بازسازي و تجديد ساختار و در مرحله سازندگي نيز پشتيبان و همراه خواهد بود.
حيدرالعبادي نخست وزير عراق روز يكشنبه در مراسمي رسما پاكسازي همه خاك عراق از وجود داعش را اعلام كرد.
شبد**خاورم**380**1010
انتشار:حسن معظمي