۲۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۳:۵۱
کد خبر: 82759712
T T
۰ نفر
ثبت نام دانش آموزان كردستاني در نهمين المپياد دانش آموزي نانو آغاز شد

سنندج - ايرنا - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش كردستان گفت: ثبت نام دانش آموزان متوسطه اول و دوم نظري براي شركت در نهمين المپياد دانش آموزي نانو در استان آغاز شده و تا نيمه اول بهمن ماه جاري ادامه دارد.

مهدي نامدار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: نهمين المپياد دانش آموزي علوم و فناوري نانو در سه مرحله برگزار مي شود كه مرحله اول آن هفتم ارديبهشت ماه سال آينده بصورت همزمان در سراسر كشور خواهد بود.
وي با بيان اينكه مرحله دوم اين المپياد در قالب يك آزمون كتبي متمركز در تهران و با حضور 300 نفر برگزيده مرحله اول، تيرماه 97 برگزار مي شود ادامه داد: مرحله سوم نيز با حضور 30 برگزيده كشوري به صورت يك اردوي علمي، آموزشي و رقابتي دهه اول شهريور ماه 97 برگزار خواهد شد.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش كردستان با اشاره به اينكه ثبت نام دانش آموزان بايد فقط به صورت گروهي و از طريق پژوهش سراي دانش آموزي انجام مي شود، گفت: دانش آموزان پايه نهم، دهم، يازدهم و پيش دانشگاهي مجاز به شركت در اين المپياد هستند.
به گفته وي هزينه ثبت نام دانش آموزان به صورت گروهي 220 هزار ريال است كه از اين مبلغ 20 هزار ريال براي ثبت نام اينترنتي، بسته هاي آموزشي و كارگاه هاي آموزشي نانو است و مابقي به حساب دبيرخانه كشوري المپياد واريز مي شود.
متقاضيان حضور در نهمين المپياد نانو كه به همت ستاد توسعه فناوري نانو برگزار مي‌شود تا 15 بهمن ماه جاري فرصت دارند با مراجعه به سايت باشگاه نانو نسبت به ثبت نام خود اقدام كنند.
ثبت نام در نهمين المپياد علوم و فناوري نانو، به 2 روش انفرادي و گروهي (از طريق نهادهاي ترويجي) تا 15 بهمن 96 انجام مي‌شود.
در سال تحصيلي جاري 285 هزار دانش آموز كردستاني در سه هزار و 700 مدرسه شهري و روستايي در قالب 12 هزار كلاس درس مشغول به تحصيل هستند.
خبرنگار: افسانه گلباغي**انتشار: اميد بهمني
7348/6108