۲۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۹:۰۸
کد خبر: 82761423
T T
۰ نفر

تاكسی هوشمند در سنندج راه اندازی شد

۲۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۹:۰۸
کد خبر: 82761423
تاكسی هوشمند در سنندج راه اندازی شد

سنندج - ایرنا - مدیر دفتر پشتیبانی شركت آی تاكسی در سنندج گفت: با حضور اقشار مختلف مردم شركت آی تاكسی به عنوان نخستین تاكسی هوشمند عصر سه شنبه در این شهر راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سحر كرباسی با اشاره به فعالیت های شركت ای تاكسی در راستای راه اندازی این سیستم حمل و نقل اینترنتی و مزایای آن اظهار كرد: راه اندازی ای تاكسی یا تاكسی هوشمند یكی از نیازهای مهم تحول در شیوه مدیریت حوزه حمل و نقل درون شهری است.
وی با بیان اینكه امكان استفاده از این سرویس بر پایه استفاده از گوشی های هوشمند تلفن همراه قرار دارد و نرم افزاری تحت سیستم عامل اندورید است، افزود: هر فردی كه دارای گوشی هوشمند با اینترنت فعال باشد با بهره گیری از آن می تواند با شركت آی تاكسی ارتباط برقرار كند و از خدمات سرویس حمل و نقل آن به سهولت بهره مند شود.
كرباسی تاكید كرد: هزینه سفارش خودرو در نرم افزار آی ‌تاكسی‌ بسیار كمتر از موارد مشابه است و بدلیل سیستم ارزیابی راننده، ایمنی مسافر در طول سفر افزایش می‌یابد.
وی بهبود ارائه خدمات در حوزه تاكسی به شهروندان از یك سو و افزایش بهره وری و رضایت تاكسیرانان، ساماندهی كسب و كارهای اینترنتی، ساماندهی رانندگان متفرق در سطح شهر و كمك به این قشر زحمت كش را از اهداف اصلی راه اندازی ای تاكسی در سنندج برشمرد.
وی گفت: آی تاكسی از رفت و آمدهای اضافه تاكسی در سطح شهر جلوگیری و به روان سازی ترافیك شهری، كاهش مصرف سوخت و آلودگی هوای شهر كمك می كند.
به گفته وی، مسافر در هر نقطه از كه شهر باشد براحتی می تواند با سرویس آی تاكسی ارتباط برقرار و به وسیله نقلیه سریع، امن و ارزان قیمت با صرف كمترین زمان دسترسی پیدا كند.
هم اكنون حدود 60 تا 70 راننده تاكسی با این شركت همكاری می كنند، 11 هزار و 396 راننده برون شهری و هشت هزار و 136 راننده درون شهری در استان كردستان فعالیت می كنند.
109 واحد تاكسی تلفنی، 12 واحد آژانس بانوان، 56 واحد وانت تلفنی، 21 واحد پیك موتوری و 48 خط تاكسی مسیری در سنندج فعالیت می كنند.
خبرنگار: شیوا اردلان منش
7352/