۲۳ آذر ۱۳۹۶، ۱۷:۵۷
کد خبر: 82763679
T T
۰ نفر
فتاح: احياي روحيه جهادي حلال مشكلات است/ دنيازدگي مسئولان مشكل آفرين است

مشهد- ايرنا- رئيس كميته امداد امام خميني(ره) گفت: احياي روحيه جهادي در كشور نه تنها حلال بسياري از مشكلات است بلكه از بروز بسياري از مسائل نيز جلوگيري مي كند.

به گزارش ايرنا پرويز فتاح عصر پنجشنبه در آيين پاياني همايش مديريت جهادي در مشهد اظهار كرد: روحيه جهادي و ايثارگري به همه ما ثابت كرده است كه قابليت انجام همه كار را دارد و بايد بدانيم كه تركيب روحيه انقلابي و جهادي با دورانديشي، موجب پيشگيري از بروز بسياري از مشكلات مي شود.
وي ريشه و اصل همه ايرانيان را در جهاد و كار جهادي دانست و با تاكيد بر ضرورت بازگشت به اصل و ريشه ايراني گفت: روحيه جهادي داشتن، انقلابي بودن و مومن بودن همه و همه در انجام كار خير است و بايد دانست كه انقلابي بودن از روحيه جهادي بودن جدا نيست .
فتاح، مومن بودن به اسلام و انقلاب را همان جهادي بودن دانست و اظهار كرد: روحيه جهادي به ما آموخته تا صداقت در كار و راستي در گفتار داشته باشيم .
وي سعه صدر را بهترين خصلت يك مدير در هر پست و جايگاهي دانست و افزود: در اوج بحران هاي انقلاب اسلامي و دوران دفاع مقدس تنها با سعه صدر توانستيم از گذرگاه هاي سخت عبور كنيم .
رئيس كميته امداد گفت: هر مشكلي كه براي مردم به وجود آمده ناشي از دنيازدگي مسئولان بوده كه بعضا درگير زندگي تجملي شده و از روحيه جهادي، ساده زيستي و روحيه ايثارگري فاصله گرفته اند.
فتاح با تاكيد بر اينكه بايد قدر جهادي گري را دانسته و بر روي قله جهادي گري بمانيم، بيان كرد: اين روحيه جهادي را بايد عملا به نسل جوان و جديد آموزش داد.
در پايان اين همايش از پرويز فتاح، به عنوان چهره ماندگار در بخش جهادي گري، تجليل شد.
همايش ملي مديريت جهادي از 22 آذرماه در مشهد آغاز شده بود كه امروز به كار خود پايان داد.
خبرنگار: آرزو جاوداني ** انتشار دهنده: علي اصغر ايزدي
7496/5132
۰ نفر