۲۶ آذر ۱۳۹۶، ۱۵:۰۹
کد خبر: 82766544
T T
۰ نفر
دومين جشنواره رسانه اي ابوذر در البرز به پايان راه خود رسيد

كرج- ايرنا- دومين جشنواره رسانه اي ابوذر استان البرز با برگزاري آيين پاياني در عصر روز يكشنبه با تجليل از برترين ها در باشگاه ميلاد كرج به كار خود پايان داد.

به گزارش ايرنا، سازمان بسيج رسانه استان البرز براي دومين سال متوالي جشنواره رسانه اي ابوذر را با هدف كمك به افزايش كيفي آثار منتشر شده در رسانه هاي كشور و ايجاد فضاي رقابتي در بين فعالان رسانه اي و تقدير از روزنامه نگاران برتر كشور برگزار مي كند.
اين جشنواره با حضور فعالان عرصه ي رسانه اي در خبرگزاري ها، مطبوعات و رسانه هاي ديداري و شنيداري، پايگاه هاي خبري و عكاسان برگزار مي شود.
رئيس بسيج رسانه استان البرز در عصر روز يكشنبه در آيين پاياني اين جشنوراه با بيان اينكه آثار ارسالي به جشنواره ابوذر استان البرز نسبت به سال گذشته افزايش كيفي و كمي داشته است، گفت: 417 اثر به جشنواره ابوذر ارسال شده است.
ابراهيم نوروزي‌فر افزود: اين جشنواره با رويكرد ايجاد تامل بيشتر اصحاب رسانه بر آرمان‌هاي انقلاب و پيگيري منويات رهبر معظم انقلاب در استان است.
وي با بيان اينكه اين جشنواره براي دومين مرتبه در استان برگزار مي‌شود، ادامه داد: استقبال در سال جاري نسبت به سال گذشته در زمينه كيفيت و كميت آثار، بهتر بوده است.
وي با اشاره به اينكه در سال گذشته 313 اثر به دست جشنواره رسيد، بيان كرد: در سال جاري 417 اثر كه قابل پذيرش بوده است به جشنواره رسيد كه نزديك به 56 اثر رسيده با محورهاي تعيين شده مطابقت نداشت.
نوروزي‌فر با بيان اينكه افزايش آثار ارسالي به جشنواره ابوذر در سال جاري، نشان دهنده پيوست بيشتر اصحاب رسانه با بسيج رسانه است، اضافه كرد: بيشتر آثار ارسالي به ترتيب در قالب يادداشت، عكس و گزارش بوده است.
وي با اشاره به اينكه بخشي از داوران جشنواره از داوران كشوري و تعدادي از داوران استاني هستند، گفت: آثاري كه رتبه‌هاي بين يكم تا سوم را كسب كرده اند، به جشنواره ملي فرستاده مي شوند.
6156/1535خبرنگار: نوشين طهماسبي**انتشاردهنده:داريوش غفاري