۴ دی ۱۳۹۶، ۰:۰۷
کد خبر: 82774418
T T
۰ نفر

تقاطع ورودي شوش بر روي خودروها بسته شد

۴ دی ۱۳۹۶، ۰:۰۷
کد خبر: 82774418
تقاطع ورودي شوش بر روي خودروها بسته شد

شوش - ايرنا - رئيس پليس راهور شهرستان شوش از آغاز اجراي طرح ترافيكي ويژه تقاطع غير همسطح شوش از يكشنبه شب خبر داد و گفت:مسير عبور خودروها از زير پل ورودي شوش از امشب بر روي خودروها بسته شده است.

سرگرد ابراهيم فارسي يكشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود:ورود و خروج تمامي وسايل نقليه موتوري از زير پل چهار راه ورودي شوش و بالعكس از يكشنبه شب سوم دي ماه ممنوع مي باشد.
وي با اعلام آغاز اجراي طرح ترافيكي ويژه تقاطع غير همسطح شوش از رانندگان خواست در ورودي هاي شهر شوش مراقب موانع بتني باشند.
رييس پليس راهور شوش گفت:طرح ويژه ترافيكي با نصب موانع بتني در ورودي هاي شهر شوش اجرا مي شود.
سرگرد فارسي اظهار داشت:رانندگاني كه قصد ورود به شهر شوش از سمت انديمشك را دارند مي توانند از مسير روستاي شهيد دانش، خيابان بوعلي سينا ،بلوار دانش و كمربندي فجر و جنب پمپ بنزين استفاده كنند.
رييس پليس راهور شوش از رانندگاني كه قصد سفر به شهرهاي اهواز ، دزفول و انديمشك را دارند نيز خواست از مسير تعيين شده در كنار ديواره هاي بتني محور ترانزيتي بعد از بيمارستان نظام مافي ، ميدان ابوذر ،جنب ناحيه مقاومت بسيج و اداره ورزش عبور كنند.
وي گفت: رانندگاني كه از سمت دزفول و شهرك سلمان قصد ورود به شوش را دارند پس از ورود به محور كندرو جنب راهنمايي و رانندگي از دور برگردان تعيين شده بعد اداره برق استفاده كنند.
عمليات اجرايي حذف سازه تقاطع ورودي شهر شوش به منظور احداث تقاطع غير همسطح آذرماه با حضور استاندار خوزستان كليد خورد.
6068/7280
خبرنگار:مجتبي پناهي ** انتشار:محمدعلي فريدپناه