۴ دی ۱۳۹۶، ۱۳:۱۹
کد خبر: 82774947
T T
۰ نفر
تشريح وضعيت 2 مصدوم بستري در اهواز در حادثه انفجار گاز دزفول

اهواز – ايرنا – رييس بيمارستان سوانح و سوختگي طالقاني اهواز وضعيت 2 مصدوم حادثه انفجار گاز در دزفول را كه در اين بيمارستان بستري هستند تشريح كرد.

دكتر زهرا بزرگ زاده دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: به دنبال وقوع انفجار در يكي از جايگاه هاي گاز دزفول، در روز يكشنبه، در ساعت 18:30 به بيمارستان اطلاع داده شده كه با توجه به مصدوم شدن چند نفر، آمادگي لازم براي پذيرش در اين بيمارستان انجام شود.
وي افزود: سه مصدوم اين حادثه به بيمارستان طالقاني منتقل شدند كه 2 نفر بستري، و يك نفر با سوختگي هفت درصد به صورت سرپايي درمان شد.
بزرگ زاده ادامه داد: مصدوم زن با سوختگي 68 درصد با سوختگي درجه 2 و سه، و مصدوم مرد با سوختگي درجه 2 عميق و سه با 75 درصد سوختگي و شكستگي استخوان در ناحيه تحتاني بدن در بيمارستان بستري هستند.
رييس بيمارستان سوانح و وسوختگي طالقاني اهواز گفت: مصدوم مرد حال عمومي خوبي ندارد و به دستگاه هاي كمك تنفسي وصل است و سطح هوشياري پاييني دارد.
وي بيان كرد: هر 2 مصدوم در رده سني 28 سال هستند.
انفجار مخزن گاز مايع در تاسيسات شركت پرسي گاز واقع در سه راهي شهرك حمزه بخش سردشت دزفول در ساعت 17روز يكشنبه موجب آتش سوزي گسترده شد.
بر اساس گزارش مركز مديريت و فوريت هاي پزشكي خوزستان، تعداد مصدومان اين حادثه ، 16 نفر اعلام شد كه به بيمارستان هاي آيت ا... طالقاني اهواز و بيمارستان گنجويان دزفول منتقل شدند و يك مصدوم در محل حادثه درمان شد.
3004/ 6037
خبرنگار: خاطره غفاري ** انتشار دهنده: عبدالحميد راجي