۷ دی ۱۳۹۶، ۱۹:۰۵
کد خبر: 82778792
T T
۰ نفر
شفر:مي توانستيم با گل هاي بيشتري حريف را شكست دهيم

اهواز – ايرنا - سرمربي تيم استقلال تهران گفت: از زدن يك گل در نيمه اول به هيچ وجه خوشحال نبودم و معتقدم مي توانستيم با گل هاي بيشتري پيروز ميدان شويم.

به گزارش ايرنا وينفرد شفر روز پنجشنبه پس از پيروزي سه بر صفر تيمش مقابل استقلال خوزستان در اهواز اظهار كرد: از ديدن اين همه هوادار آن هم در يك بازي بيرون از خانه غافلگير شدم و بسيار خوشحالم كه استقلال در شهرهاي ديگر مانند مشهد يا اهواز بيشتر از تيم ميزبان تماشاگر دارد.
سرمربي تيم استقلال تهران با بيان اين كه در نيمه اول فشار بسياري بر روي دروازه حريف وارد كرديم هر چند آن ها يك شوت خوب به سمت دروازه ما زدند كه با عكس العمل دروازه بان مان راهي اوت شد افزود: ما در اين ديدار سه گل زديم كه عملكرد بسيار خوبي براي ما به شمار مي رود هر چند هنوز مشكلاتي داريم كه بايد رفع شود.
وي در خصوص گلي كه علي قرباني در نيمه دوم به ثمر رساند گفت: اگر چه اين گل با شانس همراه بود ولي بايد گفت كه شانس جزيي از فوتبال است.
وي اظهار كرد: همچنين روزبه چشمي با گلي كه زد عملكرد خوبش را در اين بازي تكميل كرد اما متاسفم كه در ديدار آينده به علت سه اخطاره شدن اين بازيكن را در اختيار نداريم.
شفر با بيان اين كه عملكرد تمام بازيكنان تيم باعث شد كه گل نخوريم و اين موضوع نقطه قوتي براي ما به شمار مي رود افزود: ما بايد در كار تيمي بهتر شويم و از موقعيت هاي بدست آمده در هر بازي بهترين استفاده كنيم.
وي گفت: از عملكرد سيد مجتبي حسيني مدافع جوانم در اين ديدار بسيار راضي هستم و بايد بگويم اين بازيكن بهترين مدافع ايران است.
وي در پاسخ به اين پرسش كه تا چه اندازه به قهرماني در اين فصل اميدوار هستيد گفت: تا پايان فصل بازي‌هاي زيادي باقي مانده است و از اكنون نمي توان راجع به اين موضوع صحبت كرد اما بايد گفت كه اين نتايج كافي نيست و بايد سخت كار كنيم تا به صدر جدول نزديك تر شويم.
سرمربي تيم فوتبال استقلال با اشاره به اين كه بازيكنانش علاوه بر موفقيت باشگاه بايد براي خوشحالي هواداران بجنگندند افزود: در پايان بازي تماشاگران و بازيكنان با هم به تشويق ايسلندي به شادي پرداختند كه اين موضوع براي موفقيت تيم در ادامه راه بسيار موثر است.
وي در خصوص برنامه تيمش در ادامه مسابقات گفت: ما بايد در سه جام بازي كنيم اين در حالي است كه فاصله بازي‌ هاي ما در ليگ قهرمانان آسيا و ليگ برتر كم است و هر 4 روز بايد به ميدان برويم لذا به تبع بازيكن محروم و مصدوم زيادي خواهيم داشت.
شفر اضافه كرد: در آينده قطعا يك يا دو بازيكن ديگر به تركيب ما اضافه خواهد شد كه گزينه اصلي ما در پست مهاجم است.
شفر در پايان از مذاكرات چند باشگاه اروپايي با بازيكنان استقلال خبر داد و گفت: وقتي يك بازيكن با تيمش قرارداد دارد و بخواهد به اروپا برود، بايد باشگاه مقابل چند ميليون دلار پرداخت كند تا از باشگاهش جدا شود.
وي گفت: در فصل نقل و انتقالات تيم هاي اروپايي بيش از 10 تا 17 ميليون يورو هزينه مي‌كنند لذا هر باشگاهي كه بازيكنان ما را بخواهد، بايد پول زيادي بدهد.
ديدار بين دو تيم استقلال خوزستان و استقلال تهران در هفته هفدهم رقابت هاي ليگ برتر با برتري 3 بر صفر استقلال تهران به پايان رسيد.
9879/6064
خبرنگار: محمد شاكري** انتشار: محمد شاكري