۷ دی ۱۳۹۶، ۱۹:۲۶
کد خبر: 82778804
T T
۰ نفر
سنگربان استقلال خوزستان:در جام حذفي جبران مي كنيم

اهواز – ايرنا - دروازه ‌بان و كاپيتان تيم استقلال خوزستان گفت: هر چند به تيم كوچكي بازي را واگذار نكرديم اما تلاش مي كنيم در جام حذفي باخت امروز را جبران كنيم.

وحيد شيخ ويسي روز پنجشنبه پس از شكست 3 بر صفر تيمش مقابل استقلال تهران در جمع خبرنگاران اظهار كرد: متاسفانه در اين ديدار و بازي هفته گذشته با بدشانسي مواجه شديم و بسياري از بازيكنان خود را به دليل محروميت و مصدوميت از دست داديم.
سنگربان تيم استقلال خوزستان با بيان اين كه از شكست امروز تيمم بسيار ناراحت هستم و معتقدم مستحق باخت با اين نتيجه نبوديم افزود: استقلال تيم خوب و بزرگي است و در هفته هاي اخير عملكرد بسيار درخشاني داشته است اما در كل اين نتيجه خوبي براي ما نبود.
وي ادامه داد: در اين بازي چند بازيكن جوان ما براي اولين بار در ليگ آن هم مقابل استقلال به ميدان مي رفتند كه اين موضوع به تيم ما لطمه وارد كرد اما در ادامه تلاش مي كنيم با صعود به فينال جام حذفي دل هواداران را شاد كنيم.
شيخ ويسي در پاسخ به اين پرسش كه آيا در نيم فصل از باشگاه هاي ديگر پيشنهاد داشته است افزود: تاكنون بيش از 18 ماه است كه در اين تيم حضور دارم و همچنان دوست دارم در استقلال خوزستان بمانم و به اين تيم كمك كنم.
وي ادامه داد: خوشبختانه با روي كار آمدن مديريت جديد مشكلات مالي باشگاه كمتر شده و بازيكنان دغدغه كمتري دارند من به لحاظ مالي با باشگاه مشكلي ندارم و همچنان به كارم در اين تيم ادامه مي دهم.
9879/6064
خبرنگار: محمد شاكري**انتشار: محسن بهاروند