۸ دی ۱۳۹۶، ۲۳:۳۴
کد خبر: 82779586
T T
۰ نفر
انتقاد فراز كمالوند از عدم حمایت مالی تیم صنعت نفت آبادان

آبادان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با انتقاد از عدم حمایت مالی وزارت نفت از تیمش گفت:صادق آبادی مدیر عامل شركت پالایش نفت برای تیم صنعت نفت آبادان سنگ اندازی می كند و دست از سر این تیم بر نمی دارد.

به گزارش ایرنا فراز كمالوند شامگاه جمعه در نشست خبری پس از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و سایپا تهران اظهار كرد: از هوادارانی كه امروز به معنی واقعی از تیم صنعت نفت حمایت كردند نهایت تشكر را داریم و این پیروزی را به آنها تقدیم می كنم.
وی افزود:همچنین تشكر ویژه ای از همسرم دارم كه نزدیك به هفت ماه شرایط سختم را تحمل كرد و این برد را با همفكری وی بدست آوردم.
سرمربی صنعت نفت آبادان با انتقاد از صادق آبادی معاون وزیر نفت گفت:صادق آبادی برای تیم صنعت نفت آبادان مشكل آفرینی كرده است و امیدواریم دست از سر این تیم بردارد.
سرمربی صنعت نفت آبادان اظهار كرد: برخی افراد مدام در حال پریشان خاطر كردن مردم آبادان هستند.
كمالوند تصریح كرد:بازیكنان پولی دریافت نكرده اند ولی آقایان در وزارت نفت نمی خواهند درك كنند این بازیكنان مشكلات خاص خود را دارند، خیلی از بازیكنان صورت خود را با سیلی سرخ كرده اند.
وی افزود:وزارت نفت اگر توان تیمداری ندارد اعلام كند تا صنعت نفت آبادان به سرنوشت نفت تهران كشیده نشود.
كمالوند خطاب به هواداران اظهار كرد:هواداران آبادانی امروز علیه مسئولان شعار دادند اما آنها بدانند نمایندگان آنها در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه بدنبال حل مشكل هستند.
كمالوند گفت:شرمنده بازیكنانی شدم كه آنها را به آبادان آوردم و توجهی به آنان نمی شود.
وی اظهار كرد:با دست خالی بهترین نتایج تاریخ صنعت نفت را كسب كردیم و در رده ششم جدول هستیم و به نیمه نهایی جام حذفی هم رسیدیم، دیگر چه‌كار كنیم در واقع با چوب به جنگ مسلسل می ‌رویم.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر امروز از هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر با سه گل میهمانش سایپا تهران را شكست داد تا با 24 امتیاز به رده ششم جدول رده بندی صعود كند.
7104/7165/6064
خبرنگار:مسعود گادار**تنظیم كننده:حمیدرضا ترابی فرد** انتشار دهنده: محسن بهاروند
۰ نفر