۱۸ دی ۱۳۹۶، ۱۴:۴۴
کد خبر: 82789480
T T
۰ نفر
امام جمعه:  مردم بانه چون كوه در مقابل فتنه گران مي ايستند

سنندج - ايرنا - امام جمعه بانه با تقدير از حضور گسترده مردم آگاه و انقلابي بانه در راهپيمايي محكوميت نا آرامي هاي اخير در كشور گفت: مردم اين شهرستان چون كوه در مقابل فتنه گران و توطئه دشمنان انقلاب مي ايستند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، ماموستا عبدالله حيدري روز دوشنبه در راهپيمايي باشكوه مردم انقلابي اين شهر اظهار كرد: در روزهاي اخير برخي عوامل ضد انقلاب به بهانه هاي واهي و عوام فربيانه تلاش كردند جامعه را به ناامني بكشانند و پايه هاي نظام اسلامي را متزلزل كنند ولي اين توطئه با هوشياري مردم نقش برآب شد.
وي حضور خودجوش و گسترده اقشار مختلف مردم در اين مراسم را نشانه وفاداري ايشان به انقلاب اسلامي دانست و افزود: اين حضور دشمنان را در رسيدن به اهداف شوم شان عليه انقلاب مايوس و ير افكنده مي كند.
ماموستا حيدري با بيان اينكه مرزداران غيور هيچگاه به دشمن اجازه عرض اندام نمي دهند، تاكيد كرد: مرزداران غيور بانه هميشه مدافع مرزهاي كشور بوده و از تماميت ارضي خود محافظت كرده اند.
اقشار مختلف مردم بانه روز دوشنبه با برگزاري راهپيمايي باشكوهي از چهار راه اوقاف تا ميدان انقلاب ضمن محكوم كردن ناآرامي هاي اخير و تخريب اموال عمومي ‌بار ديگر پشتيباني خود را از ولايت‌فقيه و نظام اسلامي به منصه ظهور رساندند.
راهپيمايان با سردادن شعارهاي مرگ بر آمريكا، مرگ بر اسرائيل، مرگ بر انگليس و مرگ بر فتنه گر و آشوب گر، نفرت و انزجار خود را از توطئه هاي دشمنان عليه انقلاب اسلامي نشان دادند و پاسخي منفي و دندان شكن به دشمن دادند تا ثابت كنند همچنان در سايه هدايت هاي مقام معظم رهبري حامي و پشتيبان نظام و انقلاب اسلامي هستند.
به گزارش ايرنا، برخي سپرده گذاران در موسسات مالي و معترضان به وضعيت معيشتي از هفتم دي ماه در چند شهر تجمع اعتراضي برگزار كرده كه حركت بعدي آنها با ورود عوامل بيگانه به تخريب اموال عمومي و طرح شعارهاي ساختارشكنانه همراه شد.
در همين حال با وجود فراخوان دشمنان با استفاده از شبكه هاي مجازي براي تجمع غيرقانوني در سراسر كشور، حركت آنان ناكام ماند و مردم از چند روزگذشته تاكنون با برپايي راهپيمايي هاي خودجوش و وحدت آفرين، تجمع هاي غيرقانوني و شعارهاي ساختارشكنانه را محكوم مي كنند.
خبرنگار: زينب طلايي**انتشار دهنده: مجيد سليماني
7469/9102