كشف محموله مواد انفجاری و انتحاری در منطقه مرزی سراوان

زاهدان - ایرنا - قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای از كشف محموله حاوی مواد انفجاری و كمربندهای انتحاری در منطقه مرزی سراوان خبر داد.

به گزارش ایرنا در این اطلاعیه كه جمعه شب از سوی روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه به ایرنا اعلام شده آمده است: با تلاش رزمندگان این قرارگاه در منطقه سراوان در استان سیستان و بلوچستان یك محموله حاوی مواد منفجره و كمربندهای انتحاری همراه با مقادیری تجهیزات ارتباطی و غیره كشف و ضبط شد.
در این اطلاعیه آمده است: این محموله كه عوامل گروهك تروریستی 'جند الشیطان' قصد ورود آن را به داخل كشور برای ایجاد ناامنی، اغتشاش و اقدامات تروریستی داشتند، به دست رزمندگان اسلام افتاد.
در پایان این اطلاعیه تاكید شده است: رزمندگان غیور و شجاع نیروی زمینی سپاه و دیگر نیروهای امنیتی و انتظامی كشور با اشراف اطلاعاتی و آمادگی همه جانبه خود در نقاط مرزی هرگونه تحرك و اقدام گروهك های تروریستی و مزدوران وابسته به دشمنان ملت ایران را رصد و قاطعانه ناكام خواهند گذارد.
به گزارش ایرنا سراوان در 347 كیلومتری جنوب شرق زاهدان مركز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی كشور پاكستان واقع شده است.
3213** 6081 خبرنگار: اكبر نوری **انتشاردهنده: حیدرسرایانی