۲۴ دی ۱۳۹۶، ۱۶:۰۹
کد خبر: 82795592
T T
۰ نفر

استیلی عنوان كرد:

تعویض جای عشق و پول در فوتبال

۲۴ دی ۱۳۹۶، ۱۶:۰۹
کد خبر: 82795592
تعویض جای عشق و پول در فوتبال

تهران- ایرنا- «حمید استیلی» سرمربی و كاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در فوتبال ایران جای عشق و پول كاملا عوض شده و نمی توان بازیكنان امروز را با زمان ما مقایسه كرد.

استیلی روز یكشنبه در گفت وگو با ایرنا در خصوص وضعیت پرسپولیس در لیگ برتر گفت: وضعیت پرسپولیس در جدول رده بندی مسابقات بسیار مناسب است و فاصله امتیازی خوبی با دیگر تیم ها ایجاد كرده است.
وی ادامه داد: بازیكنان پرسپولیس باید بدانند در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور دارند و در آن زمان به این امتیازات نیاز زیادی پیدا خواهند كرد.
سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به امتیازات جمع شده پرسپولیس مدعی نخست قهرمانی در لیگ برتر است، اما به خاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باید مراقب بازیكنان خود به خصوص در خط حمله باشد تا با آسیب دیدگی روبه رو نشوند.
وی در رابطه با شیوه جدایی «مهدی طارمی» و ناراحتی هواداران از رفتار این بازیكن تصریح كرد: در خصوص طارمی مدیران باشگاه باید زودتر وارد مذاكره می شدند تا اینگونه شاهد جدایی او نباشیم.
استیلی در پاسخ به این سئوال كه آیا در زمان بازیگری او هم بازیكنان اینگونه تیم های محبوب خود را تنها می گذاشتند؟ اظهار كرد: هر بازیكنی شخصیت خاص خودش را دارد و نباید طارمی را با بازیكنان زمان ما مقایسه كرد. در زمان ما عشق بود و الان جای عشق با پول عوض شده است.
وی تاكید كرد: مدیران باشگاه باید از امروز به فكر بازیكنانی باشند كه قراردادشان در انتهای فصل به پایان می رسد. امیدوارم این بازیكنان نیز با تحت فشار قرار دادن باشگاه از شرایط تیم سو استفاده و به نگرانی های هواداران اضافه نكنند.
سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تمدید قرارداد «برانكو ایوانكوویچ» سرمربی پرسپولیس، اظهار كرد: این كار باید خیلی زود تر از این ها صورت می گرفت و به اعتقاد من این اتفاق خیلی دیر رخ داد. امیدوارم روزی باشگاه های ما از تیم های اروپایی الگو برداری كنند و بدانند در دقیقه 90 نمی توان برای یك تیم پر هوادار تصمیم گیری كرد.
استیلی در خصوص دلایل موفقیت پرسپولیس در سال های اخیر گفت: مهم ترین فاكتور موفقیت پرسپولیس ثبات مسایل اقتصادی بوده كه در سالیان گذشته هیچگاه باشگاه چنین شرایط خوب مالی نداشته است.
وی افزود: پس از مسایل مالی ثبات مدیریت، كادرفنی و بازیكنان از نكات مهم دیگر است. خوشبختانه امروز مردم از شیوه بازی پرسپولیس رضایت دارند و بردهای این تیم هواداران را خوشحال می كند.
سرمربی و كاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: یكی از اتفاقاتی كه در این دو فصل كمك زیادی به پرسپولیس كرده، عملكرد ناموفق استقلال است.
وی تاكید كرد: پرسپولیس و استقلال تیم های بسیار بزرگی هستند كه اگر كمی حاشیه به آنها وارد شود، قطعا در كسب نتیجه ناموفق خواهند بود. امیدوارم حاشیه های انتقال طارمی و برخی مسایل دیگر در هفته های آینده به پرسپولیس لطمه نزند.
كاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص حضور بازیكنان باشگاه در اردو تیم ملی پس از پایان مسابقات لیگ، افزود: این مساله هیچ مشكلی ایجاد نمی كند زیرا قطعا بازیكنان زیر نظر «كارلوس كی روش» بهترین ریكاوری را خواهند داشت.
وی تاكید كرد: باید به كی روش اختیار دهیم تا برنامه های خود را در تیم ملی به بهترین شكل اجرا كند.
استیلی در رابطه با بازگشت «احمد نورالهی» به پرسپولیس گفت: قطعا بازگشت این بازیكن به تركیب پرسپولیس كمك حال برانكو خواهد بود، اما امروز مشكل اصلی پرسپولیس كمبود بازیكن در خط حمله است.
سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس اظهار كرد: در صورت مصدومیت هر یك از بازیكنان خط حمله پرسپولیس قطعا این تیم با مشكلات زیادی روبه رو خواهد شد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با كانال ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی **9118**1368
خبرنگار: سید جواد بشیری** انتشار: خیراله شفیعی
۰ نفر