۲۹ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۰۴
کد خبر: 82800675
T T
۰ نفر
مراسم اولين سالگرد شهداي آتش نشان پلاسكودربهشت زهرا(س) برگزار شد

تهران- ايرنا- مراسم اولين سالگرد 16 شهيد آتش نشان حادثه پلاسكو تهران در قطعه 50 بهشت زهرا(س) برگزار شد.

به گزارش روز جمعه خبرنگار ايرنا؛ قطعه 50 بهشت زهرا(س) امروز ميزبان سيل جمعيتي از هموطنان و آتش نشانان از شهرهاي دور و نزديك بود.
در اين مراسم بسياري از مردم با دسته هاي گل و ريختن اشك اولين سالگرد شهادت 16 آتش نشان در حادثه پلاسكو را گرامي داشتند.
در حاشيه برگزاري اين مراسم سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: مراسم اولين سالگرد شهداي آتش نشان در حادثه پلاسكو با حضور پرشور جمعي از مردم و آتش نشانان شهر تهران و ساير شهرهاي كشور در قطعه 50 بهشت زهرا(س) و در جوار شهداي آتش نشان و شهيدان هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.
سيد جلال ملكي اظهار كرد: آتش نشانان در راه خدمت به مردم جان خود را تقديم كردند و مردم قدرشناس دريك سال گذشته در مراسم تشييع و ساير برنامه هاي يادبود به خوبي از اين شهيدان آتش نشان قدرداني كردند.
وي خاطرنشان كرد: وقتي كه ما اين همه توجه و عنايت را از سوي مردم مي بينيم دلگرم مي شويم و تلاش مي كنيم با تمام وجود در خدمت مردم باشيم.
سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران به مردم توصيه كرد كه با رعايت نكات ايمني ديگر شاهد چنين اتفاقات تلخ نباشيم.
مراسم اولين سالگرد شهداي آتش نشان حادثه پلاسكو صبح امروز (جمعه) با حضور مهدي داوري مديرعامل سازمان خدمات ايمني شهرداري تهران، مديران شهرداري ،جمعي از آتش نشانان از شهرهاي مختلف كشور، خانواده هاي شهداي آتش نشان و اقشار مختلف مردم در قطعه 50 بهشت زهرا (س) تهران برگزار شد.
به گزارش ايرنا، آتش‌سوزي و ريزش ساختمان پلاسكو صبح روز پنجشنبه 30 دي سال گذشته در چهارراه استانبول واقع در مركز تهران رخ داد.
ساختمان پلاسكو پس از 3.5 ساعت سوختن در نهايت فروريخت و 16 آتش نشان زير آوار ماندند و در اين حادثه به درجه رفيع شهادت نائل شدند.
*براي اطلاع از اخبار متنوع انتشار يافته در شبانه روز با كانال ايرنا استان تهران در تلگرام به نشاني IRNATEHRAN@ همراه شويد.
خبرنگار: سيد جواد آل داود انتشاردهنده:موسي فعاليان
تهرام/ 7243 / 1539
۰ نفر