۲ بهمن ۱۳۹۶، ۹:۵۴
کد خبر: 82803803
T T
۰ نفر
ریزش بدنه چاه در روستای استهلك خمین جان مقنی را گرفت

خمین - ایرنا - مسئول ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمین گفت: ریزش بدنه چاه در روستای استهلك این شهرستان در حین كار باعث مرگ مقنی شد.

مهدی كمانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه در ظهر روز یكشنبه رخ داد كه در پی آن كارگر مقنی 55 ساله جان سپرد.
وی ادامه داد:نیروهای عملیاتی اعزامی با رفتن به درون چاه كه دارای ارتفاع 85 متر بود با حجم زیادی از آب مواجه شدند كه عملیات را با مشكل مواجه كرد و به همین علت با كمك سه مقنی دیگر كار آوار برداری آغاز شد.
وی بیان كرد: دهنه چاه با یك سنگ بزرگ مسدود شده بود كه با استفاده از تجهیزات ویژه و مغنی گیری این سنگ شكسته شد.
كمانی ادامه داد: در مراحل پایانی عملیات كه تا بامداد روز دوشنبه طول كشید،جسد قربانی كه اهل روستای ورچه خمین بود از چاه بیرون كشیده شد.
وی توضیح داد: در عملیات آواربرداری چاه یكی از مقنی های كمكی نیز مصدوم شد كه برای پیگیری مراحل درمانی به بیمارستان امام خمینی(ره) خمین انتقال یافت.
مسئول ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمین گفت: جمعی از مسئولان از جمله شهرداران خمین و قورچی‌باشی، نماینده دادستان، ماموران نیروی انتظامی، بخشدار كمره و همچنین اورژانس شهرستان تا پایان عملیات در محل حادثه حضور داشتند.
روستای استهلك در بخش كمره و در 30 كیلومتری شهر خمین قرار دارد و 40 هزار نفر از جمعیت 105 هزار نفری خمین ساكن روستاها هستند.
7277/6013/ خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری