۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۴:۱۳
کد خبر: 82806787
T T
۰ نفر

اكران فيلم هاي جشنواره فيلم فجر در كرمان

۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۴:۱۳
کد خبر: 82806787
اكران فيلم هاي جشنواره فيلم فجر در كرمان

كرمان - ايرنا - معاون هنري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كرمان از برگزاري سي و ششمين جشنواره فيلم فجر در كرمان خبر داد.

محمد علي جوشايي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: جشنواره فيلم فجر در استانها از 12 تا 15 بهمن ماه آغاز مي شودو در كرمان اين جشنواره از 12 بهمن ماه گشايش مي يابد.
وي با اشاره به اينكه به طور كلي 22 فيلم در سي و ششمين جشنواره فجر به نمايش درمي آيد بيان كرد: از اين ميان در برخي استانها 11 فيلم و در برخي استانهاي ديگر 14 فيلم اكران در جشنواره مي شود.
معاون هنري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كرمان افزود: با تفاهم و رايزني هاي انجام شده با مسئولان برپايي جشنواره، بين 11 تا 14 فيلم از بسته هاي سوداي سيمرغ يك و 2 در جشنواره فجر كرمان اكران مي شود.
وي گفت: در روزهاي آينده و پس از نهايي شدن برنامه ها، جزئيات بيشتري شامل تعداد فيلم ها، اسامي و مشخصات فيلم ها و سينما يا سينماهاي محل اكران فيلم ها و نحو بليت فروشي جشنواره در كرمان اعلام خواهد شد.
سال گذشته نيز اين جشنواره با نمايش فيلم هاي سي و پنجمين جشنواره فيلم فجر در كرمان برگزار شده بود.
جشنواره بين‌المللي ' فيلم فجر ' مهمترين جشنوارهٔ سينمايي ايران است كه از سال ۱۳۶۱ تاكنون در دهه فجر هر سال در تهران برگزار مي شود و در چند سال اخير همزمان با پايتخت كشور در مراكز استان ها هم فيلم هاي اين جشنواره به روي پرده سينما مي رود.
تاكنون ۳۵ دوره از اين جشنواره برگزار شده است كه امسال سي و ششمين دوره اين جشنواره است.
اين جشنواره توسط بنياد سينمايي فارابي و زير نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار مي‌شود.
خبرنگار:داود رجبي بهجت** انتشار : بهنام احمدي *
7437/ 5054