۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۳:۰۸
کد خبر: 82810977
T T
۰ نفر
آماده باش پایگاه های امداد جاده ای همدان/ ظرفیت اسكان 36 هزار مسافر

همدان - ایرنا - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: تمامی پایگاه های امداد جاده ای هلال احمر استان برای اسكان اضطراری در راه ماندگان تجهیز شده و در حال آماده باش هستند.

حمید عرفی یگانه روز یكشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان كرد: این استان ظرفیت پذیرش و اسكان اضطراری 36 هزار مسافر در راه مانده را دارد.
وی ادامه داد: همچنین با هیات امنای حسینیه ها و مساجد بین راهی هماهنگی لازم صورت گرفته تا در صورت نیاز از ظرفیت آنها برای اسكان مسافران استفاده شود.
وی اضافه كرد: استان همدان دارای 12 پایگاه امداد جاده ای هلال احمر و یك پایگاه امداد كوهستان است كه در طرح زمستانی امسال همگام با سایر نهادها از جمله پلیس راه و اورژانس برای امداد رسانی به در راه ماندگان اقدام می كند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان یادآوری كرد: از شب گذشته تاكنون تیم های هلال احمر به پنج حادثه امداد رسانی كردند كه شامل 2 حادثه جاده ای 2 مورد برف و كولاك و یك حادثه شهری است.
عرفی یگانه افزود: 18 نیروی عملیاتی هلال احمر به همراه پنج دستگاه آمبولانس در ارائه خدمات به حادثه دیدگان به كار گرفته شدند.
وی اضافه كرد: تنها چهار مسافر در راه مانده در پایگاه های امداد جاده ای این استان اسكان داده شدند چون بیشتر راه های استان باز و تردد در آن جریان داشت.
ریزش برف در همدان از روز شنبه هفته جاری آغاز شد و تاكنون ادامه داشته است و در حال حاضر تمامی جاده های این استان لغزنده هستند.
7526/2087 /2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار دهنده: سعید زارع كندجانی
۰ نفر