۱۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۴:۱۴
کد خبر: 82818200
T T
۰ نفر
فرماندار مهاباد: تقويت توان علمي بهترين راه مبارزه با اسكتبار جهاني است

مهاباد- ايرنا- معاون استاندار آذربايجان غربي و فرماندار شهرستان ويژه مهاباد با اشاره به رويكرد ضد استكباري انقلاب اسلامي، گفت: تقويت توان علمي جوانان ايران اسلامي بهترين راه مبارزه با استكبار جهاني است.

به گزارش ايرنا ايرج شجاعي روز شنبه در مراسم زنگ انقلاب در هنرستان اميركبير اين شهرستان با تاكيد بر اينكه كارها با شعار پيش نمي رود، افزود: قدرت و اقتدار ايران، حرف انقلاب را به كرسي مي نشاند و اين قدرت با ارتقا توان علمي، تقويت مي شود.
وي همچنين بيان كرد: پيروزي انقلاب اسلامي بر رژيم طاغوت حاصل سال ها تلاش مردم و خون هزاران شهيد است و راه اين شهدا و آرمان انقلاب بايد پاس داشته شود.
وي با اشاره به اينكه هيچ قدرتي توانايي مقابله با اراده مردم را ندارد، اظهار كرد: خواست مردم و رهبري مقتدرانه امام خميني (ره) شاخص هاي اصلي در پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي ايران بود.
شجاعي با بيان اينكه استكبار چشم ديدن ايران را ندارد، اضافه كرد: انقلاب اسلامي در تضاد با منافع و سياست هاي آمريكا قرار دارد و استكبار جهاني نتوانسته هژموني خود را به ايران ديكته كند.
كامبيز شاوله، معاون مديركل و مدير اداره آموزش و پرورش مهاباد نيز با تاكيد بر ضرورت تحليل وقايع انقلاب در بين نسل جوان، افزود: بررسي تاريخ و بازگويي درس هاي گرفته شده از آن مي تواند چراغ راهي براي نسل هاي آينده باشد.
به گزارش ايرنا مسئولان محلي در روز جاري با عطرافشاني و غبارروبي مزار شهداي گمنام و هشت سال دفاع مقدس بار ديگر با آرمان هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي تجديد ميثاق كردند.
آئين نواخته شدن زنگ انقلاب در مهاباد نيز همچون ساير شهرستان هاي آذربايجان غربي به علت مصادف شدن 12 بهمن ماه با روز پنجشنبه و تعطيلي اغلب مدارس در روز جاري برگزار شد؛ مهاباد با 237 هزار نفر جمعيت در جنوب آذربايجان غربي قرار دارد.
3093/3072
**خبرنگار: پيمان پاكزاد ** انتشار: عليرضا فولادي