۱۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۹:۲۰
کد خبر: 82824136
T T
۰ نفر
5 طرح عمراني در بخش جغين رودان به بهره برداري رسيد

بندرعباس- ايرنا- همزمان با هفتمين روز از دهه فجر، 5 طرح عمراني به ارزش43 ميليارد ريال در بخش جغين شهرستان رودان به بهره برداري رسيد.

فرماندار رودان بعد ازظهر چهارشنبه در آيين بهره برداري اين طرح ها در گفت و گو با ايرنا، افتتاح 20 كيلومتر راه روستايي، خانه عالم روستاي پالور، خانه عالم روستاي قلعه، پارك روستاي جم انبه و سامانه تلويزيوني ديجيتال روستاي كم جمال را از طرح هاي مورد بهره برداري در بخش جغين اعلام كرد.
احمد محمودي افزود: همزمان با سي و نهمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران، 20 كيلومتر راه روستايي دراين شهرستان با 21 ميليارد ريال اعتبار به بهره برداري رسيد.
وي ادامه داد: خانه عالم روستاي پالور با يكصد مترمربع زيربنا با 540 ميليون ريال اعتبار و خانه عالم روستاي قلعه با يكصد مترمربع زيربنا با 530 ميليون ريال اعتبار افتتاح شد.
محمودي از افتتاح سامانه تلويزيوني ديجيتال در روستاي كم جمال خبر داد و هزينه اجراي اين طرح را 20 ميليارد ريال اعلام كرد.
وي خاطر نشان كرد: با بهره برداري از اين طرح، جمعيتي افزون بر 15 هزار نفر 18 كانال تلويزيوني و 22 شبكه راديويي را از طريق گيرنده هاي ديجيتال دريافت خواهند كرد.
وي از پارك روستاي جم انبه به عنوان يكي ديگر از طرح هاي مورد بهره برداري نام برد و افزود: اين پارك در فضايي به مساحت يك هزار و 500 متر و 960 ميليون ريال اعتبار، احداث و به بهره برداري رسيد.
محمودي از بهره برداري و آغاز عمليات اجرايي 54 طرح عمراني، اقتصادي، توليدي و خدماتي به ارزش 506 ميليارد و 353 ميليون ريال در دهه فجر امسال در اين شهرستان خبر داد.
شهرستان رودان با بيش از 124 هزار نفر جمعيت در 90 كيلومتري شرق شهرستان بندرعباس، مركز استان هرمزگان واقع شده است.
بخش جغين با جمعيتي افزون بر 15 هزار نفر در 50 كيلومتري شمال شرق شهر رودان، مركز شهرستان رودان قرار دارد.
7196 /6048
خبرنگار: طيبه رحيمي ** انتشار : خليل تنيده
* آگاهي از آخرين اخبار استان در كانال تلگرام ايرنا هرمزگان
* لينك جستجو كانال: irnabandarabas@
*ايميل: irna.hormozgan@yahoo.com