۲۲ بهمن ۱۳۹۶، ۹:۲۵
کد خبر: 82827864
T T
۰ نفر

راهپیمایی 22 بهمن در استان یزد آغاز شد

۲۲ بهمن ۱۳۹۶، ۹:۲۵
کد خبر: 82827864
راهپیمایی 22 بهمن در استان یزد آغاز شد

یزد- ایرنا- راهپیمایی 22 بهمن در سی و نهمین سال پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی، همزمان با سراسر كشور، صبح روز یكشنبه در 85 نقطه استان یزد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا مردم همیشه در صحنه استان یزد در عرصه ای ملی و انقلابی در كنار سایر هموطنان به خیابان ها آمدند تا برگ زرین دیگری از تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی را رقم بزنند.
یزدی های با بصیرت در سی و نهمین بهار انقلاب اسلامی برای بیعتی دوباره با آرمان های امام(ره)، شهدای امام و رهبر معظم انقلاب در راهپیمایی 22بهمن امسال شركت كردند.
امسال نیز همانند سال های قبل آئین ملی راهپیمایی یوم الله 22 بهمن از ساعت 9.30 صبح همزمان با سراسر كشور در استان یزد آغاز شد.
اقشار مختلف مردم با حمل پارچه نوشته، پلاكارد و پرچم رنگین و مقدس جمهوری اسلامی در صفوف به هم فشرده برای نشان دادن میزان همبستگی و اتحاد خود در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی در شهرها و بخش های استان در این راهپیمایی حضور پرشور دارند.
مردم قهرمان و همیشه در صحنه شهر یزد در مركز استان نیز همانند سایر برنامه های ملی این بار با شور و شوق بیشتر در آئین راهپیمایی 22بهمن حضور دارند و با تجمع در میدان آزادی به سمت میدان شهدا حركت می كنند.
حضور جوانان به خصوص دانشجویان، دانش آموزان، ورزشكاران و هنرمندان، روحانیون، بازاریان و اصناف در كنار مسوولان چهره زیبایی به این نمایش اقتدار و عظمت مردم داده است.
قرار است دكتر نهاوندیان، معاون اقتصادی رییس جمهوری در جمع راهپیمایان شهر یزد سخنرانی كند.
6197 تهیه و انتشار: محمدحسین فلاح