۲۵ بهمن ۱۳۹۶، ۱۸:۵۸
کد خبر: 82832268
T T
۰ نفر
ساخت و نوسازي 24 واحد مسكوني ويژه مددجويان كميته امداد چابهار

چابهار- ايرنا - رئيس كميته امداد چابهار در جنوب سيستان و بلوچستان گفت: 24 واحد مسكوني ويژه مددجويان كميته امداد امام خميني(ره) با اعتبار 2 ميليارد و 914 ميليون ريال از ابتداي امسال تا كنون در اين شهرستان ساخته و يا نوسازي شده است.

رضا گلزاري مقدم چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: ارزش خدمات ارائه شده در زمينه ساخت مسكن مددجويان كميته امداد يك ميليارد و 800 ميليون ريال و در زمينه تعمير، بازسازي و نوسازي يك ميليارد و 114 ميليون ريال بوده است.
وي بيان كرد: كميته امداد امام خميني (ره) توجه ويژه اي به ساخت مسكن مددجويان با اولويت زنان سرپرست خانوار و داراي عائله دارد.
وي افزود: 11 مورد از تعميرات مسكن در مناطق محروم چابهار و روستاها، 27 مورد از بازسازي مسكن ويژه مددجويان ساكن شهر و حومه آن و 6 مورد از ساخت مسكن براي مددجويان ساكن شهر چابهار تخصيص يافته است.
وي گفت: منابع مالي مربوط به تعميرات از كمك هاي بلاعوض كميته امداد و ساخت مسكن از طريق كمك هاي بلاعوض و مشاركت خود مددجويان تامين و پرداخت شده است.
به گزارش ايرنا هم اينك بيش از 2 هزار خانوار زير پوشش كميته امداد امام خميني(ره) چابهار هستند و از خدمات مادي و معنوي فرهنگي، كمك هاي نقدي وغير نقدي، آموزش و مشاوره، اعطاء وام كارگشايي و اشتغال، درمان، اكرام ايتام، تعمير و ساخت مسكن، خدمات مددكاري و مستمري ماهانه بهره مند مي شوند.
3043**3213 خبرنگار: رستم كريمي **انتشاردهنده: اكبر نوري