احداث تونل انتقال آب از سد شهيدان تيموري به كرمان ميراث ارزشمندي براي آيندگان

كرمان - ايرنا- معاون هماهنگي امورعمراني استاندار كرمان گفت : از احداث تونل آب از سد شهيدان تيموري به كرمان كه اينك با رشد فيزيكي 45درصدي در حال انجام است به عنوان ميراثي ارزشمند براي آيندگان ياد كرد.

به گزارش دريافتي ايرنا از روابط عمومي استانداري كرمان، آيت اللهي موسوي روز چهارشنبه در حاشيه ي اين بازديد با بيان اين كه خط انتقال آب به كرمان از جمله پروژه هاي حياتي مرتبط با آينده استان است، افزود: اين پروژه با همت و پشتكار استاندار كرمان درحال اجراست و همكاري خوب مردم در حال اجراست .
وي خاطرنشان كرد: با توجه به خشكسالي هاي اخير نياز انتقال آب به كرمان بيش از پيش احساس شده است كه با آينده نگري هاي استاندار كرمان شاهد اجراي اين پروژه عظيم هستيم.
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار كرمان افزود : تونل انتقال آب كرمان به طول 38 كيلومتر بزرگترين پروژه انتقال آب خاورميانه است كه تا كنون 16 كيلومتر از تونل انتقال آب از سد شهيدان اميرتيموري به كرمان حفاري شده است و تقريبا 45 درصد پيشرفت دارد.
آيت اللهي موسوي همچنين از كشاورزاني كه براي اجراي اين پروژه نهايت همكاري را داشته اند، تشكر و قدرداني كرد و افزود: مشكلاتي براي برخي از كشاورزان بوجود آمده كه كارفرماي پروژه به كشاورزان اين اطمينان را مي دهد كه حق آنها ضايع نخواهد شد.
دريافت و انتشار : بهنام احمدي / 5054