۱ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۱۶
کد خبر: 82838141
T T
۰ نفر

شهداي والامقام زمينه ساز رشد و بالندگي كشور شدند

۱ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۱۶
کد خبر: 82838141
شهداي والامقام زمينه ساز رشد و بالندگي كشور شدند

كرج-ايرنا-مشاور عالي فرماندهي سپاه قدس با اشاره به رشادت هاي رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و مبارزه با جبهه تكفير گفت: شهداي والامقام زمينه ساز رشد و بالندگي ايران اسلامي شدند.

به گزارش ايرنا،سردار سرتيپ دوم پاسدار موسوي شامگاه دوشنبه در مراسم وداع با دو شهيد گمنام تازه تفحص شده و يادواره شهداي شهرستان فرديس كه در مصلي امام خميني اين شهرستان برگزار شد، افزود: اگر رزمندگان اسلام جان خود را براي دفاع از كشور نمي دادند، وضعيت كشور قطعا بدتر از سوريه و عراق بود.
وي در ادامه با بيان اينكه عراق هنگام جنگ با ايران قوي ترين ارتش خاورميانه را داشت، تاكيد كرد‌: اعتقاد به فرهنگ‌ مبارزه و دفاع از كشور خود در ملت ايران بود كه باعث عقب نشيني دشمن در هشت سال دفاع مقدس شد.
وي با بيان اينكه رهنمود هاي رهبر معظم انقلاب اسلامي قوي ترين سيستم دفاعي را ايجاد مي كند، عنوان كرد: امروز فرهنگ دفاع از حق خود نه تنها در خاورميانه بلكه در تمام دنيا نهادينه شده است.
سردار موسوي با اشاره به اينكه انقلاب به دنيا صادر شده است، اظهار كرد: اينكه كشور هاي مختلف جهان از ملت ايران براي مقابله با نظام سلطه الگو برداري كردند و در مقابل اين نظام ايستادگي مي كنند، نشان از صادر شدن اين انقلاب دارد.
وي با بيان اينكه مردم يمن در ساخت موشك و سلاح هاي دفاعي خود كفا شده اند، تصريح كرد: نظام سلطه ادعا دارد كه حتي يك مورچه را رهگيري مي كند و از همه چيز خبر دارد اما مي گويد جمهوري اسلامي به يمن كمك مي كند.
وي با اشاره به اينكه امروز هيچ منطقه اي در عراق تحت كنترل داعش نيست، خاطرنشان كرد: داعش مي خواست از عراق تا شام را تحت كنترل خود قراردهد اما اين فرهنگ دفاع بود كه موجب شد نظام سلطه شكست بخورد.
مشاور فرمانده سپاه قدس با بيان اينكه دشمنان، داعش را به گونه اي حمايت مي كردند كه مي خواست به مكه و مدينه نيز جسارت كند، گفت: حالا داعشي كه توسط دشمنان و استعمارگران ساخته و تقويت شد، از بين رفته است.
وي با بيان اينكه خط مقاومت بيدار است، تاكيد كرد: اين مهم نشان از آن است كه نظام سلطه براي تحت سلطه درآوردن كشور هاي مختلف بايد هزينه اي بسيار بيشتر از پيش متحمل شود چراكه خط مقاومت و دفاع از حق خود در جهان بيدار است.
7413/ 6155